شناسهٔ خبر: 45326517 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتقاد از عدم تعیین تکلیف پادگان دوشان/ حناچی دوباره تذکر گرفت

عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از عدم تعیین تکلیف پادگان دوشان در منطقه 13 تهران گفت: تأمین سرانه‌های خدماتی این محله و بازآفرینی پادگان حائز اهمیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به پیروز حناچی شهردار تهران به دلیل عدم تعیین تکلیف پادگان دوشان‌ اظهار داشت: پادگانی در منطقه 13 تهران واقع شده که 245 هکتار مساحت دارد و شهرداری در تلاش بود که با توافق با ارتش و وزارت دفاع نسبت به بازآفرینی شهری این محدوده اقدام کند.

وی افزود: همه محلات اطراف پادگان دوشان به شدت غیربرخوردار است و این توافق می‌توانست مشکل سرانه‌های خدماتی این محله را برطرف کند. 

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت:‌حدود 20 هکتار از این پادگان قرار است طی توافقی با شهرداری به موزه نیروی هوایی تبدیل شود و من از پیروز حناچی و محسن هاشمی درخواست دارم که موضوع تعیین تکلیف پادگان دوشان را که یکی از مطالبات مردم این محله است برطرف کند.

ساالری خاطرنشان کرد: مطالعات زیربنایی طرح پادگان دوشان نهایی شده و نیروی هوایی آمادگی دارد که با شهرداری همکاری‌های لازم را انجام تا بازآفرینی این محدوده صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما