شناسهٔ خبر: 45326420 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

بنیاد باران: سید محمدخاتمی در ماه‌های اخیر دیداری با اصحاب رسانه نداشته است

خبرگزاری ایلنا

مدیرعامل بنیاد باران گفت: رئیس دولت اصلاحات در ماه های اخیر دیدار یا جلسه ای با اصحاب رسانه و روزنامه نگاران چه اصلاح طلب و چه غیراصلاح طلب نداشته اند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

جواد امام درباره انتشار مطلبی در فضای مجازی با مضمون "محفل سیدمحمد خاتمی با جمعی از روزنامه نگاران و ادمین‌های کانال‌های اصلاح‌طلب" گفت: متاسفانه با نزدیک شدن به ماه‌های منتهی به انتخابات، تحرکات جریانات تندرو نیر برای تخریب چهره‌های مورد اعتماد مردم و سرمایه‌های اجتماعی شدت می‌گیرد و آنها با علم به محبوبیت آقای خاتمی و سایر شخصیت‌های خوشنام اصلاحات، خبرسازی‌ها و شایعه پراکنی‌های خود را آغاز کرده‌اند.

مدیر عامل بنیاد باران تاکید کرد: در این میان علاوه بر اتهامات بی پایه و اساس روزنامه ها و رسانههای افراطی، انتشار متون و اخبار کذب در فضای مجازی نیز بر شدت تخریب ها افزوده است.

وی با بیان اینکه جعلی بودن برخی اخبار و مطالب به قدری روشن و واضح هستند که نیازی به صدور تکذیبیه یا جوابیه احساس نمی‌شود، خاطر نشان کرد: با این حال ضروریست به منظور احترام به مخاطبان و اذهان مردم شریف کشورمان هم که شده حتی الامکان صحت و سقم مسائل مطروحه از سوی اشخاص یا نزدیکان شان تایید و یا تکذیب شوند.

امام گفت: از این رو واجب است اعلام کنم که جناب آقای خاتمی در ماه های اخیر دیدار یا جلسه ای با اصحاب رسانه و روزنامه نگاران چه اصلاح طلب و چه غیراصلاح طلب نداشته اند و بی تردید طرح چنین ادعاهایی از سوی بدخواهان با اهداف انتخاباتی و یا انحراف افکار عمومی از مسائل مهم کشور صورت می گیرد و ارزش پرداختن ندارند.

نظر شما