شناسهٔ خبر: 45326147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

زنگنه مطرح کرد:

کار مدافعان سلامت با هیچ واژه و کلمه‌ای قابل توصیف نیست/ نشست صمیمی پرسش‌ و پاسخ با مردم ‌مه ولات

نماینده مردم تربت حیدریه،زاوه و مه ولات در مجلس از برگزاری آئین تجلیل از مدافعان سلامت در شهرستان زاوه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه،خیرین سلامت، فرماندار و جمعی از مسئولان خبرداد.

صاحب‌خبر -

محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بازدیدها و جلسات برگزار شده در حوزه انتخابیه خود،گفت:بازدید سرزده ای از کمیته امداد شهرستان زاوه انجام شد.

نماینده مردم تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در مجلس ادامه داد:در این بازدید مسائل و مشکلات مددجویان کمیته امداد شهرستان زاوه و کیفیت خدمات رسانی در این نهاد همچنین  روند رسیدگی به مسائل مددجویان مورد بررسی قرارگرفت.

 زنگنه به بازدید از کارگاه آموزشی تراش سنگ های زینتی مددجویان کمیته امداد شهرستان زاوه ،اشاره و خاطرنشان کرد: در ادامه بازدیدها از مجموعه کمیته امداد،از کارگاه آموزشی تراش سنگ های زینتی مددجویان کمیته امداد شهرستان زاوه بازدیدی انجام شد.

وی بر توسعه و ایجاد کارگاه‌ های متعدد تاکید کرد و افزود: این کارگاه با هدف ایجاد زمینه اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)  این شهرستان در مجتمع فرهنگی این اداره برگزار می شود و ما در بحث اشتغال و مسائل مددجویان از هیچ گونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد. 

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب  با اشاره به بازدید از درمانگاه پارس نو شهرستان زاوه ،مطرح کرد:در بازدید از درمانگاه پارس نو شهرستان زاوه ،مسائل و مشکلات این درمانگاه در شهر دولت آباد بررسی شد و از نزدیک شاهد مسائل این مجموعه بودیم.

نماینده مردم تربت حیدریه،زاوه و مه ولات در مجلس  به برگزاری آئین تجلیل از مدافعان سلامت در شهرستان زاوه اشاره و اظهارداشت: در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه،خیرین سلامت، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان زاوه  از مدافعان سلامت این شهرستان توسط "حاج نعمت‌الله منفرد" از خیرین حوزه سلامت منطقه تجلیل شد.

رئیس کارگروه اصلاح ساختار بودجه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  با تقدیر از تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان در مقابله با کرونا ،تصریح کرد: کاری که مدافعان سلامت در این مدت انجام داده اند با هیچ واژه و کلمه‌ای قابل توصیف نیست و قطعا در نزد پروردگار از اجر بالایی برخوردار خواهد بود؛ ضمن این‌که مردم نیز به خوبی قدردان این تلاش‌های مخلصانه هستند.

زنگنه ادامه داد:نشست صمیمی و پرسش‌ و پاسخ با مردم شهرستان‌ مه ولات داشتیم و به همراه امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان مه‌ولات،با حضور در مسجد جامع شهر فیض آباد با اهالی خونگرم این شهرستان دیدار و گفتگویی کردندانجام شد.

نماینده مردم تربت حیدریه،زاوه و مه ولات در مجلس به ادامه دهگردشی ها اشاره و از بازدید میدانی از روستای پطرو شهرستان زاوه خبرداد و افزود: به همراه جمعی از مسئولین ادارات شهرستان‌ زاوه با حضور در روستای پطرو از نزدیک مشکلات این روستا بررسی شد.در این بازدید مشکلات‌ این روستا احصاء و بنا شد حل این مسائل پیگیری شود. /

پایان پیام

نظر شما