شناسهٔ خبر: 45325657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

آماده‌سازی ۴ هزار قطعه زمین برای مسکن ملی فارس

۴ هزار و ۲۵۶ قطعه زمین برای اجرای این طرح مسکن ملی در استان فارس آماده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به استقبال متقاضیان طرح مسکن ملی در فارس به ویژه در مناطق جنوبی استان گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۱۸۶ نفر برای مشارکت در این طرح نام نویسی کرده‌اند و شمار متقاضیانی که تأیید نهایی شده‌اند، پنج هزار ۹۸۷ نفر است.

عطا الله زمانی اظهار کرد: با مشارکت بنیاد مسکن، یک هزار و ۱۴۳ نفر در قالب طرح مسکن ملی در بانک‌های عامل مبادرت به افتتاح حساب کرده و ۲ هزار و ۷۷۷ نفر از متقاضیان نیز آورده خود را واریز کرده‌اند.

وی اضافه کرد: میزان آورده متقاضیان طرح مسکن اقدام ملی در این استان تاکنون یک هزار و ۱۶۶ میلیون ریال و برای ۸۱ واحد پروانه ساخت صادر شده است.

به گفته زمانی کار پی‌کنی برای ۵۷ واحد آغاز شده، ۵۷ واحد در مرحله اجرای اسکلت  و سایر عملیات زیرساخت نیز با پیشرفت مناسبی در حال اجراست.

وی با برشمردن مزایای اجرای طرح اقدام ملی و حمایت دولت از این طرح گفت: شهرستان‌های لارستان، اوز، گراش، خنج و دیگر شهرهای جنوب استان فارس با استقبال کم نظیری مواجه شد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: در طرح مسکن ملی که در شهرستان‌های جنوب فارس قرعه کشی و نام نویسی آن انجام شده، روند قرعه کشی و سرعت عمل واریز وجه متقاضیان به نحو شایسته‌ای صورت گرفته است و این موضوع نشان دهنده شاخص کیفی اجرای این طرح در جنوب استان فارس است.

نظر شما