شناسهٔ خبر: 45325057 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پیام تسلیت رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به سرلشکر «فیروزآبادی» و سردار «ربانی»

سرلشکر باقری در پیام‌های جداگانه درگذشت برادر سرلشکر مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و برادر معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری مزان -  بنا به اعلام دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در پیام‌‌های جداگانه درگذشت برادر سرلشکر «سید حسن آقایی فیروزآبادی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و برادر سردار «مهدی ربانی» معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام‌های تسلیت رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به شرح ذیل است:

«برادر گرانقدر سردار سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی
مشاور محترم عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)

دریافت خبر درگذشت برادر گرانقدرتان، جانباز سرافراز و سربلند مرحوم «سید عباس آقایی فیروزآبادی» موجب تأثر فراوان گردید.

این مصیبت را به جناب‌عالی و خاندان مکرم فیروزآبادی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت سیدالشهدا اباعبدالله الحسین (ع) و برای آن برادر عزیز و سایر مصیبت‌دیدگان معزز، صبر و شکیبایی و سکینه قلبی توأم با ثواب عظیم مسئلت می‌نمایم.»

«برادر ارجمند سردار مهدی ربانی

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت برادر گرامیتان را خدمت شما برادر محترم تسلیت عرض می‌نماییم.

بی‌شک خدمات و تلاش‌های آن برادر مؤمن با اخلاص خادم الحسین (ع)، جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس مرحوم عباس ربانی برای همیشه ماندگار و منشأ خیر و ثواب باقی‌الصالحات برای آن بزرگوار خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت مجدد خدمت جنابعالی و خانواده محترم، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای خانواده گرامیتان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.»
 

انتهای پیام/

 

نظر شما