شناسهٔ خبر: 45319815 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اقدام باورنکردنی مرد جوان در تزریق آمپول قارچ به خود!

اقدام عجیب مرد جوانی که اقدام به تزریق آمپول قارچ به رگ های خونی خود کرده بود پزشکان را حیرت زده کرد.

صاحب‌خبر -

پرورش قارچ با کاشت آن در رگ های خونی!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عمل وحشتناک یک مرد جوان که اقدام به تزریق قارچ جادویی به رگ‌های خود کرد شوک و حیرت پزشکان را برانگیخت. گزارش این مورد نادر و عجیب که در مجله آکادمی مشاوره روانپزشکی ارتباطی منتشر شده آمده که این مرد جوان برای درمان افسردگی و همچنین وابستگی به مواد مخدر دست به این اقدام زد.

بیشتر بخوانید

 در این گزارش آمده این مرد که به اختلال دوقطبی مبتلا شده بود با متوقف کردن دارو‌های مصرفی خود تصمیم گرفت با ساخت آمپول داروی خوراکی پسیلوسیبین از آن برای درمان بیماری و کاهش وابستگی‌اش به مواد افیونی استفاده کند.

پرورش قارچ با کاشت آن در رگ های خونی!

 این مرد جوان در حالی اقدام به تزریق آمپول قارچ به رگ‌های خود کرد که داروی پسیلوسیبین به صورت خوراکی برای بیماران تجویز می‌شود. ترکیبات استفاده شده برای ساخت داروی خوراکی پسیلوسیبین به صورت طبیعی در حدود ۲۰۰ نوع قارچ است.

این مرد در شرح اقدام خود گفت پس از تصفیه جوشانده قارچ‌ها آن را مستقیما به رگ‌های خونی خود تزریق می‌کرد. او اعتراف کرد که در چندین نوبت مختلف دست به این اقدام زده است. حال این مرد پس از ۲۲ روز بستری شدن در بیمارستان رو به بهبودی است، اما او باید همچنان به مصرف دارو‌های ضدقارچ ادامه دهد.

گفتنی است؛ اقدام خطرناک این مرد جوان نیاز به آگاهی رساندن به افراد عادی در مورد خطرات روش‌های خوددرمانی با کمک اینترنت و تجویز خودسرانه دارو‌ها را برجسته می‌کند.

پرورش قارچ با کاشت آن در رگ های خونی!

انتهای پیام/

نظر شما