شناسهٔ خبر: 45319793 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیش بینی قیمت طلا امروز ۷ بهمن + جزئیات‌

‌یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

صاحب‌خبر -

رضا مصطفوی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: نوسانات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار تا پایان هفته جزئی خواهد بود و به نظر نمی‌رسد تغییر شاخصی در نرخ طلای ۱۸ عیار تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ایجاد شود.

وی افزود: بسیاری از خریداران شاخص طلا که در روزهای گذشته اقدام به خرید مقادیر زیادی سکه و طلای ۱۸ عیار کرده‌اند امیدوارند تا پایان هفته شاهد افزایش قیمت اونس جهانی طلا باشند و بتوانند سود طلا و سکه‌هایی که در وضعیت کف قیمت دلار و طلا خریداری کرده‌اند را نقد کنند.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات با اشاره به گمانه‌زنی برخی از کارشناسان اقتصاد بین‌المللی در خصوص احتمال افزایش نرخ طلای جهانی در هفته‌های آینده، تصریح کرد: مراسم تحلیف اخیری که برای جو بایدن، رئیس جمهور جدید ایالات متحده در کاخ سفید برگزار شد، یکی از شاخص‌های سیاسی و بین‌المللی قوی بود که می‌توانست تأثیر قابل توجهی بر قیمت اونس طلای جهانی داشته باشد اما نظام عرضه و تقاضای بازارهای بین‌المللی موازی یا مرتبط با بازار طلا این نوسانات احتمالی را مدیریت و برطرف کرد.

توجه: این گفتگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران می‌باشد.

نظر شما