شناسهٔ خبر: 45319744 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حسام منظور در کنار شهاب حسینی«طلا خون» را به جشنواره بردند/ ببینید

حسام منظور با اشاره به حضورش در فیلم «طلا خون» به کارگردانی ابراهیم شیبانی نقشش در این سینمایی را پیچیده ارزیابی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، حسام منظور با اشاره به حضور سینمایی «طلاخون» در جشنواره سی و نهم فیلم فجر گفت:نقشی که در فیلم طلاخون به من پیشنهاد شد، بسیار پیچیده و متفاوت بود. شخصیت این کاراکتر وجوه مختلفی داشت و این کمی کار را سخت می‌کرد.

وی اضافه کرد: خیلی از بازیگران گمان می‌کنند که قابلیت ایفای هر نقشی را دارند و من نیز درباره خودم کمی اینگونه فکر می‌کردم، اما این که ابراهیم شیبانی نیز از من چنین تصوری داشته باشد، برایم قابل احترام است.

بازیگر سریال «نجلا» در ادامه به انتخاب نقش هایش در پروژه های مختلف اشاره کرد و افزود: در انتخاب نقش بسیار سخت‌گیرم و ترجیحم این است که گزیده کار کنم ولی کارهایی را انجام دهم که دوستشان دارم. فیلم  طلاخون در ژانری ساخته شده که من آن را دوست دارم.

وی با ابراز خشنودی از برپایی جشنواره فیلم فجر ادامه داد:اگر جشنواره فجر۳۹ برگزار نمی‌شد، با انبوهی از تولیدات سال گذشته مواجه می‌شدیم و امکان حضور که بسیاری از فیلم اولی‌ها در جشنواره از آن‌ها سلب می‌شد.

منظور در خاتمه برحضور بیننده گان در سالن های سینما تاکید کردو گفت:سینما در کنار مخاطب معنا می‌یابد و من فکر می‌کنم با فراهم آوردن تمهیداتی می‌توان جشنواره را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد.

حسام منظور که در سریال هایی همچون «نجلا»، «برادرجان»، «بانوی عمارت» و «روزهای بی قراری» نقش آفرینی کرده است، سال ها خاک صحنه را خورده و نام او در تئاتر هایی مانند «بانویی از اسلو»، «مکاشفات راسکلنیکف با آر.جی. دیو در گالری دوزخ» و  «برف و بهمن» حضور داشته است. 

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون همچنین بازی در فیلم های «مست عشق»،  «ربوده شده»، «اوقات مشترک آنها» و  «تلفن همراه رئیس جمهور» را در کارنامه کاری خود دارد.

به نظر می رسد داستان فیلم «طلا خون» روایتگر ماجرای یک پرونده جنایی و درگیری زنی با این ماجرا است.

«طلاخون» فیلمی به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی حسن کلامی است که زمستان سال گذشته مقابل دوربین رفت و شهاب حسینی و حسام منظور دو بازیگر آن هستند.

نام این فیلم دوبار تغییر کرد. اولین بار که موضوع ساخت آن مطرح شد از «چرک نویس های یک مادر خانه دار» نام برده شد، که به دلیل طولانی بودن به «خورشید همچنان می درخشد»  تغییر کرد و بالاخره با عنوان  «طلاخون» به جشنواره فیلم فجر آمد.

ویدیوی دریافتی

 

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما