شناسهٔ خبر: 45319420 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در گفت وگو با بازار :

گزارش دو هفته یک بار مدیران بورس به کمیسیون اقتصادی| حقیقی‌ها هم زیر تیغ هستند

مسلم صالحی عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: مجلس با تخلفات حقیقی‌هایی که خرد هستند و اما در قالب کانال و گروه‌های تلگرامی می‌کوشند به صورت هماهنگ سهامی را در ساعت مشخصی در بورس خریداری و در ساعت مشخص دیگر به فروش برسانند، برخورد خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

مسلم صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه مجلس موضوع برخورد با حقوقی‌ها و حتی حقیقی‌های بازار سرمایه را کنار نگذاشته است، گفت: مجلس همچنان پیگیر تخلفات حقوقی‌های بازار سرمایه است.

وی تاکید کرد: حتی مجلس با تخلفات حقیقی‌هایی که خرد هستند و اما در قالب کانال و گروه‌های تلگرامی می‌کوشند به صورت هماهنگ سهامی را در ساعت مشخصی در بورس خریداری و در ساعت مشخص دیگر به فروش برسانند، برخورد خواهد کرد.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با اشاره به مصوبات اخیرکمیسیون اقتصادی مجلس با ۲۰ نهاد بورسی اظهار داشت: اگر شورای عالی بورس مصوبات کمیسیون اقتصادی را اجرایی نکند ما از طریق قوه قضاییه به این مبحث ورود کرده و برخورد لازم را اعمال می‌کنیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: البته مدیران ارشد سازمان بورس در جلسات خود با اعضای کمیسیون اقتصادی این قول را دادند که به تک تک مصوبات کمیسیون جامع عمل بپوشانند و هر دو هفته یک بار گزارشی از اقدامات به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه کنند.

نظر شما