شناسهٔ خبر: 45319205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

تبلیغات شهری جشن‌های دهه فجر گسترده‌تر شود

نصرت‎الله لطفی گفت: تبلیغات شهری ویژه جشن‌های دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به دلیل محدودیت‌های کرونایی برپایی اجتماعات، باید گسترده‌تر منعکس شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «نصرت الله لطفی» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در نشستی با مدیران برخی رسانه‌های قم که در سالن شهدای رسانه صداوسیمای استان برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر برپایی هرچه باشکوهتر جشن‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر همچون سایر مراسم و اعیاد مذهبی با سبقه مردمی تاکید دارند.

وی افزود: باید تمامی برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب را با شرایط اقتضایی ویژه محدودیت‌های کرونایی داشته باشیم و بخصوص از عرصه فضای مجازی برای انعکاس این برنامه‌ها در عرصه ملی و بین المللی استفاده کنیم.

لطفی تاکید کرد: مردم خوب کشور ما همواره و در هر عرصه‌ای در صحنه بوده و پشتوانه نظام اسلامی هستند و شیوه مردم سالاری همچنان جاری و ساری است و جنبه حماسی انقلاب بایستی در سطح میدانی و وسیع بازتاب داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه کارگروه‌های ستاد‌های برگزاری جشن‌های دهه فجر در استان‌های کشور فعال هستند، عنوان کرد: تمامی استان‌ها در حال مهیا شدن برای برپایی مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه امسال دهه فجر از شور و نشاط دیگری برخوردار است، تصریح کرد: محدودیت‌های چندین ماهه کرونایی و روحیه والای مردمی، بر شور استقبال از جشن‌های انقلاب افزوده است و باید از ظرفیت هیجان‌های عاطفی باطراوت و صحیح و دو مناسبت جشن میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) در طول دهه فجر، بخصوص در زمینه تبلیغات گسترده شهری نهایت استفاده را بکنیم.

وی با تاکید بر برگزاری برنامه‌ها در قالب مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، عنوان کرد: ضرورت دارد به دو جایگاه مهم صداوسیما و سپاه و بسیج در موضوع برپایی جشن‌های مردمی دهه فجر و انعکاس آن به طور ویژه توجه شود.

لطفی گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، تکریم مدافعان سلامت، مراسم شکرانه نعمت انقلاب و تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌های سراسر کشور بخصوص استان قم خواند و افزود: قم خاستگاه انقلاب و کانون حوزه‌های علمیه است و آغاز قیام نیز از حوزه‌ها بوده است.

وی با تاکید بر اینکه شعار‌های سال باید به طور مستمر تکرار شود، ابراز کرد: امیدآفرینی به معنای صحیح کلمه، تبیین شعار سال و پاسخ به سیاه نمایی‌های دشمن در قبال دستاورد‌های انقلاب از جمله مواردی است که می‌تواند در بیانیه‌هایی که از سوی دستگاه‌ها به مناسبت دهه فجر صادر می‌شود، مطرح شود.

انتهای پیام/

نظر شما