شناسهٔ خبر: 45319141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حریق به جان انبار نگهداری داروهای قاچاق در دماوند افتاد

مسؤول اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند از مهار آتش‌سوزی انبار نگهداری داروهای قاچاق در اداره جهادکشاورزی شهرستان دماوند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، ابوطالب عرب نوکنده مسؤول اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه حریق انبار نگهداری داروهای قاچاق در اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، اظهار کرد: طی تماس با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۲۱ دوشنبه شب مبنی بر یک مورد آتش‌سوزی در اداره جهاد کشاورزی شهرستان، بلافاصله تیم‌های عملیاتی در صحنه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات سه خودروی آتش‌نشانی با ۷ نیرو به محل اعزام شدند، گفت: با توجه به وسعت انبار که حدود یک‌صد متر بوده و حجم عملیات، خودروهای آتش نشانی سه بار آبگیری شده و دو اکیپ لودر از حوزه عمران شهرداری و تعدادی از نیروهای خدمات شهری برای تسریع در عملیات در محل حضور یافتند.

مسؤول اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، عنوان کرد: در کنار این انبار، سوله نگهداری علوفه قرار داشت که با تلاش عوامل آتش‌نشانی، خوشبختانه آتش مهار شد و به سوله علوفه آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام/س

نظر شما