شناسهٔ خبر: 45317719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

شهردار شریف آباد:

عزت و آبروی ما در گرو خون پاک شهداست

یعقوبی گفت: امروز اقتدار و امنیت کشور، عزت و آبروی ما و مسئولیت‌های ما در گرو نظام جمهوری اسلامی و خون پاک شهداست و باید برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بکوشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از تهران، جلسه راهبردی برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر به ریاست حجت الاسلام والمسلمین «قاسم خداپرست» امام جمعه بخش شریف آباد و با حضور «شیرزاد یعقوبی» شهردار شریف آباد، پاسدار «امیر پازوکی» فرمانده حوزه بسیج ۴ امام سجاد (ع)، سرهنگ صحرایی فرمانده انتظامی بخش شریف آباد و دیگر مسئولین شهری در دفتر امام جمعه شهر شریف آباد پاکدشت برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه بخش شریف آباد ضمن تشریح برنامه‌های پیشنهادی در روز ۲۲ بهمن اظهار داشت: امسال در دهه مبارک فجر برنامه شهرستانی و بخشی و شهری و مهمترین آن جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و تجلیل از مادران و همسران شهدا در آن دیده شده است.

در ادامه شهردار شریف آباد گفت: امروز اقتدار و امنیت کشور، عزت و آبروی ما و مسئولیت‌های ما در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون پاک شهداست و باید برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بکوشیم.

در پایان یعقوبی از برنامه‌های فرهنگی دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران مزار شهدا و نورافشانی و افتتاح و رونمایی از دو پروزه عمرانی و فرهنگی (رونمایی از تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و افتتاح جاده سلامت) در طی دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما