شناسهٔ خبر: 45317669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

استاندار ایلام:

دهه فجر فرصت مناسبی برای تشریح عملکرد نظام توسط مسئولان است

موج نیوز

استاندار ایلام با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تشریح عملکرد نظام توسط مسئولان است، گفت: خدمات نظام باید منصفانه مورد قضاوت قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت و از مسئولان استان درخواست کرد که در این ایام، به طور شایسته ای نسبت به تشریح عملکرد نظام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه همه باید با دقت و انصاف در خصوص خدمات نظام اظهار نظر کنیم، گفت: کسانی که بدون بررسی و اشراف به موضوع انتقاد می کنند، با آدرس می توانند میزان اشتغالزایی و اجرای پروژه ها را دریافت کنند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: خدمات و عملکرد نظام و دولت تدبیر و امید باید منصفانه مورد نقد و قضاوت قرار گیرد، چراکه با وجود همه مشکلات ،اقدامات بسیار خوبی در استان انجام گرفته است.

استاندار ایلام دهه فجر را فرصت مناسبی برای تشریح عملمرد نظام توسط مسئولان عنوان کرد واظهار داشت: برخی که نسبت به گزارش های عملکردی مسئولان انتقاد دارند بایستی با روش و دلیل منطقی نسبت به این موضوع نقطه نظرات خود را بیان کنند نه اینکه بدون استناد به آمار و اطلاعات همه چیز را منفی نشان بدهند

استاندار ایلام با اشاره به اینکه کاهش آمار بیکاری و جذب سرمایه گذاری در بخش های مختلف به معنی رفع همه مشکلات استان نیست اما قضاوت منصفانه در خصوص عملکردها باعث خوش بینی به نظام و ایجاد امیدواری در بین مردم می شود، تصریح کرد: این گزارش ها مستند به آمار رسمی کشور است و نمی شود به خاطر سلیقه و ذائقه چند نفر همه خدمات نظام را زیر سئوال ببریم.

سلیمانی دشتکی همه مسئولان را موظف به پاسخگویی دانست و افزود: در اگر شائبه یا ابهامی در ارتباط با عملکرد مسئول و یا دستگاهی وجود دارد مسئولان مربوطه می بایست با سعه صدر و با برهان و دلیل روشن پاسخگو باشند.

وی با اشاره به گزارش عملکردی که این روزها در استان ارائه می شود، گفت: این گزارش ها به صورت کمی و کیفی و با عدد و ارقام و مستند به رفرنس های مربوطه است و اگر سوالی یا ابهامی در این ارتباط است فرد منتقد لازم است این موضوع را از مسیر درست و روال منطقی خود پیگیری کند.

استاندار ایلام همچنین از عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تقدیر کرد و گفت: عملکرد این ستاد در راستای پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بسیار خوب بوده است.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت ایلام نیز در این نشست از قرار گرفتن استان در ردیف استان های برتر در ارزیابی عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور خبر داد و افزود: استان ایلام به دلیل نظم جلسات و اجرایی شدن مصوبات و عملکرد مناسب تسهیل و رفع موانع تولید در ردیف استان های برتر قرار گرفته که بزودی رتبه آن ابلاغ می شود.

رضا محمدرحیمی تاکید کرد: بر اساس ابلاغیه جدید مسائل و مشکلات واحدها با بانک ها از این پس به جای انتقال به مرکز در استان قابل طرح و بررسی است.

گفتنی است که در این نشست مشکلات پنج واحد تولیدی شامل سردخانه ۲۰ تنی در چرداول، بوم‌گردی سیوان، مجتمع گردشگری چالسرا، طرح کشتارگاه و طرح توسعه ای مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

نظر شما