شناسهٔ خبر: 45316748 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سجادی: ملی‌پوشان کاراته بدون حاشیه در اندیشه موفقیت هستند

تهران- ایرنا- سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های المپیک در بازدید از اردوی تیم ملی کاراته، گفت: ملی‌پوشان این رشته بدون حاشیه و با انگیزه بالا در اندیشه موفقیت در توکیو هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ عصر امروز (دوشنبه) در ادامه بازدیدهای سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، «نصراله سجادی» به‌همراه «محسن رضوانی» عضو هیات اجرایی و «پیمان فخری» رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی از اردوی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک دیدن کردند.

در این بازدید، «شهرام هروی» سرمربی تیم ملی کاراته، اظهار داشت: در حال حاضر اردوی خوبی را پشت سر می‌گذرایم. البته لیگ جهانی پرتغال به خاطر کرونا برگزار نشد و زمان مسابقات آذربایجان هم تغییر پیدا کرد و قرار است ملی‌پوشان ما به لیگ جهانی استانبول بروند و سپس رقابت‌های مراکش و فرانسه را در پیش داریم.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان شرایط خوبی دارند و رییس فدراسیون نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد تا دغدغه‌ای نداشته باشیم. بازدید سرپرست کاروان و مسوولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی، انگیزه نفرات را دو چندان می کندو به شخصه از حمایت‌های مسوولین تشکر می‌کنم.

سپس سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر فنی و ملی‌پوشان، تصریح کرد: در تمرینات شما؛ انگیزه، نشاط،آمادگی و اتحاد را مشاهده کردم و از این بابت بسیار خوشحالم. تیم ملی کاراته بدون حاشیه و با حداکثر توان و تمرکز درحال تمرین و در اندیشه موفقیت در بازی‌های المپیک توکیو است. این نشان می دهد که هدفتان مشخص است و با وحدت و همدلی برای رسیدن به آن تمرین می کنید.

وی خاطر نشان کرد: المپیک بالاترین سطح یک رشته ورزشی است و حضور در آن برای هر ورزشکار یک افتخار است و قطعا شما قدر این فرصت را می دانید. انصافا رییس کمیته ملی المپیک در این شرایط خاص، بودجه خوبی برای ورزش آورده؛ بطوریکه فدراسیون‌ها جدای از دریافت تمامی بودجه خود، حتی برخی فراتر از آن کمک‌های لازم را از کمیته ملی المپیک دریافت نموده‌اند.

سجادی خاطر نشان کرد: در خصوص درخواست های شما هم دستورات لازم صادر شده و بودجه مورد نیاز برای تامین نیازهای شما در اختیار فدراسیون قرار خواهد گرفت. نگرانی نداشته باشید، با دستور و حمایت‌های صالحی‌امیری، حتی تجهیزات تمرینی آکادمی ملی المپیک، جدید خواهند شد. کمیته ملی المپیک حمایت‌های لازم را از شما خواهد داشت.

نظر شما