شناسهٔ خبر: 45316502 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گلی که آرزوهای پرسپولیس را به باد داد (عکس)

دومین پیروزی متوالی پرسپولیس را به صدرنشینی در لیگ بیستم امیدوار و نزدیک می‌کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله ده دقیقه دو بار دروازه پرسپولیس باز شد تا شاگردان یحیی گل محمدی به رتبه نهم سقوط کنند. این در حالی است که اگر حامد لک ضربات شاهین توکلی و حامد پاکدل را مهار می‌کرد، پرسپولیس می‌توانست با کسب 18 امتیاز به یک قدمی تراکتور برسد و با غلبه بر دیگر نماینده تبریز، برای اولین بار در این فصل صدرنشینی را تجربه کند اما رویای قرمزها ناگهان به شکلی باورنکردنی بر باد رفت.

 

هر دو گل روی ضربه سر به ثمر رسید تا غیبت محمدحسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی در روز نمایش نامطمئن حامد لک حسابی به چشم بیاید و پرسپولیس هفتمین گل خود در این فصل را دریافت کند. کنایه آمیز این که سرخ ها اولین باخت خود را هم در غیاب کاپیتان شماره چهار خود تجربه کردند تا نقش این بازیکن بیش ار هر زمان دیگری مشخص شود.

 

نکته جالب این که پرسپولیس در این بازی 12 ضربه به دروازه داشت و در فرآیند هجومی نسبتا موفق ظاهر شد اما ناکامی مهاجمان این تیم در ثبت ضربه آخر باعث شد تا دروازه آلومینیوم برای بار دوم باز نشود. آن ها امیدوار بودند مثل بازی با فولاد، پس از گل جبران کنند اما این بار ضربه احمد نوراللهی را پورحمیدی گرفت و عبدی نیز به جز یک موقعیت بسیار خوب در نیمه اول، فرصت چندانی نصیبش نشد.

 

حالا عملیات سرخ ها برای دستیابی به صدر جدول و استاندارد قهرمانی سخت تر و البته روشن تر از هر زمان دیگری خواهد بود؛ آن ها باید ماشین سازی، تراکتور، گل گهر، مس رفسنجان و پیکان را شکست دهند و 15 امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه کنند تا با 30 امتیاز دوباره شانس اول قهرمانی باشند.

 

نظر شما