شناسهٔ خبر: 45316388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند:

نقش اثرگذار صنایع دستی منطقه آزاد اروند در توسعه اقتصادی/ بازاریابی از طریق انتشار کتابچه برای فعالان اروندی

آبادان- طمیمیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: صنایع دستی علاوه بر اینکه بستری برای معرفی بهتر فرهنگ و هنر هر منطقه‌ای ایجاد می‌کند، نقش بسیار مهم و اثرگذاری در توسعه اقتصادی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

قدرت اله طمیمیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در نظر دارد به منظور بازاریابی و حمایت از صنایع دستی در منطقه آزاد اروند، اقدام به تهیه و انتشار کتابچه معرفی هنرمندان و صنعتگران شاغل در حوزه صنایع دستی منطقه به همراه آثار ارزشمندشان کند.

وی افزود: صنایع دستی علاوه بر اینکه بستری برای معرفی بهتر فرهنگ و هنر هر منطقه‌ای ایجاد می‌کند، نقش بسیار مهم و اثرگذاری در توسعه اقتصادی خواهد داشت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند توضیح داد: از همه هنرمندان که تمایل به ثبت مشخصات و درج تصویر آثاراشان در این کتابچه را دارند، دعوت می‌شود به منظور اطلاع از نحوه ثبت نام و دریافت فرم ثبت اطلاعات تا تاریخ پانزدهم بهمن ماه با دفتر  مدیریت گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند به شماره تماس ۰۶۱۵۳۵۳۵۱۸۲ آقای شمس، تماس حاصل کنند.

طمیمیان عنوان کرد: هنرمندانی که قبلا اطلاعات مورد نیاز را ارسال کرده‌اند نیازی به ارسال مجدد آن ندارند و فقط در صورت تغییر اطلاعات ارائه شده قبلی باید آن را به روز رسانی کنند.

نظر شما