شناسهٔ خبر: 45316081 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کیکر و رونمایی از تصمیم مهم ارلینگ هالند

کیکر مدعی شد حتی در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط دورتموند باز هم ارلینگ هالند این تیم را در تابستان ترک نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در ژانویه سال گذشته از سالزبورگ جدا شد و به دورتموند پیوست. این ستاره نروژی طی این مدت عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب زنبور ها ارائه داده و گل های زیادی برای این تیم به ثمر رسانده است.

 
با توجه به همین عملکرد خیره‌کننده هالند شایعات زیادی در رابطه با علاقه بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی به این بازیکن مطرح شده است اما چندین مرتبه گفته شد که او تمام تمرکزش را روی موفقیت دورتموند قرار داده است؛ موضوعی که به تایید مدیر برنامه‌های این بازیکن یعنی مینو رایولا نیز رسید.

 

 

 

 

با این حال طی هفته های گذشته دوباره شایعات درباره ستاره نروژی قوت گرفته و بحث درباره انتقال احتمالی این بازیکن به تیم‌هایی نظیر رئال مادرید و منچستر یونایتد، بارسلونا و... بیش از پیش شنیده می شود.

 

از طرف دیگر برخی منابع مدعی شده اند که با توجه به نتایج ضعیف دورتموند در این فصل و بالا رفتن احتمال اینکه آنها نتوانند در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند، ارلینگ هالند نیز حالا بیشتر به جدایی فکر می‌کند اما کیکر گزارشی در این باره منتشر کرده و ادعا می کند که مهاجم نروژی حتی در صورت عدم کسب سهمیه چمپیونزلیگ توسط زنبورها برنامه ای برای ترک این تیم ندارد و در وستفالن ماندگار خواهد بود.

نظر شما