شناسهٔ خبر: 45315949 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان کرد:

قدردان مردم مهربان آبادان هستم/وقت کشی و درگیری جزو فوتبال جهان سومی ها است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: همچنین از مردم خونگرم آبادان و هواداران خوب صنعت نفت تشکر می‌کنم که قبل از این دیدار به تیم ما احترام گذاشتند و ما را تشویق کردند. این برد را به هواداران سپاهان تقدیم می کنم و از آنها هم برای حمایتشان قدردانی می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محرم نویدکیا امشب با حضور در نشست پایانی دیدار تیمش با تیم صنعت نفت آبادان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور با بیان اینکم در از مدیران باشگاه‌های سپاهان اصفهان تشکر می کنم و از آنها می خواهم به حمایت های خود از تیم ادامه دهند، اظهار کرد: همچنین از مردم خونگرم آبادان و هواداران خوب صنعت نفت تشکر می‌کنم که قبل از این دیدار به تیم ما احترام گذاشتند و ما را تشویق کردند. این برد را به هواداران سپاهان تقدیم می کنم و از آنها هم برای حمایتشان قدردانی می‌کنم.

او درباره این یدار گفت: ما در بهترین لحظه رقابت به گل رسیدیم و بعد از آن به خوبی به دفاع پرداختیم. هر چند در نیمه دوم گل مساوی را دریافت کردیم ولی توانستیم با فشار روی دروازه صنعت نفت و فرصت‌های بهتری که کسب کردیم در نهایت گل برتری را وارد دروازه تیم نفت کنیم. مهم این است که تا این لحظه هیچ تیمی در آبادان حتی مساوی هم نکرده بود اما ما توانستیم صنعت نفت را در خانه خود شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر وقت‌کشی تیمش افزود: قبول دارم به هر حال شما تیم صنعت نفت را دوست دارید و شاید کمی احساسات اینجا غلبه کند، اما شرایط برخی از بازیکنان ما واقعاً به صورتی بود که با مصدومیت زمین مسابقه را ترک کردند. خلعتبری در نیمه دوم مصدوم شد و شایان مصلح هم به همین صورت.

نویدکیا در پایان بیان کرد: به هیچ وجه موافق وقت‌کشی نیستم و اگر این موارد را مشاهده کنم به بازیکنانم تذکر می‌دهم. این روش بازی کردن از کشورهای فوتبالی جهان سوم سر می زند و نباید زمان خود را صرف وقت کشی و حتی درگیری بین دو نیمکت کنیم.

لازم به ذکر است که رقابت دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان از هفته دوازدهم، از ساعت 16 در ورزشگاه تختی آغاز شد که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود حریف اصفهانی به پایان رسید.

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما