شناسهٔ خبر: 45315942 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش:

ساخت سریال‌های ارزشی درباره شهدا مقابله با جنگ نرم دشمن است

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ساخت سریال‌های ارزشی درخصوص شهدا و به تصویر کشیدن زندگی آنها، در واقع مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان روز دوشنبه در دیدار با کارگردان و تهیه کننده سریال ققنوس که زندگی شهید سرلشکر خلبان عباس دوران را به تصویر می‌کشد، اظهار کرد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، جامعه هدف در اینگونه برنامه‌ها نسل جوان جامعه است و در ساخت این سریال باید جذابیت‌های بصری نیز در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ساخت سریال‌های ارزشی درخصوص شهدا و به تصویر کشیدن زندگی آنها که به نوعی ترویج سبک زندگی و مدیریتی شهدا است، در واقع مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمن به شمار می‌رود.

هادیان خاطرنشان کرد: مسیری که برای شهدا آغاز شود با عنایت و مدد شهدا به پیش خواهد رفت و باید سعی شود که در سریال ققنوس به واقعیت‌های زندگی شهید دوران پرداخته شود و شخصیت واقعی و حقیقی این شهید والامقام همانگونه که بوده است به مخاطب منتقل شود.

سریال ققنوس که در ۲۶ قسمت ساخته خواهد شد، قرار است زندگی نامه شهید عباس دوران و عملیات‌های مهمی که این شهید بزرگوار در آنها حضور داشته است را به قاب تلویزیون ببرد.

پایان پیام/50

نظر شما