شناسهٔ خبر: 45315857 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بازدید سجادی، رضوانی و فخری از اردوی تیم ملی کاراته

سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به همراه رضوانی و فخری از اردوی تیم ملی کاراته بازدید کردند. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ادامه بازدید‌های سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو عصر امروز دکتر نصراله سجادی به همراه محسن رضوانی عضو هیئت اجرایی و رئیس فدراسیون شنا، شیرجه، واترپلو، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، فرید فتاحیان مدیر امور بین‌الملل و محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته از اردوی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک دیدن کردند.

در این بازدید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ابراز داشت: در حال حاضر اردوی خوبی را پشت سر می‌گذرانیم البته رقابت‌های پرتغال به خاطر کرونا برگزار نشد و مسابقات کشور آذربایجان هم تغییر پیدا کرد و قرار است بچه‌ها به رقابت‌های استانبول بروند و سپس رقابت‌های مراکش و فرانسه را داریم.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان شرایط خوبی دارند و آقای طباطبایی نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند تا دغدغه‌ای نداشته باشیم و بازدید سرپرست کاروان و مسئولان کمیته از اردوی تیم ملی انگیزه بچه‌ها را دو چندان می‌کندو به شخصه از حمایت‌های مسئولین کمیته تشکر می‌کنم.

حسن روحانی، ذیبح الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، سعید حسنی‌پور و تک‌تک ملی پوشان نیز به ارائه صحبت‌هایی پرداختند.

بازدید دکتر سجادی، رضوانی و فخری از اردوی تیم ملی کاراته

سپس دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر فنی و ملی پوشان تصریح کرد:با دیدن تمرینات شما انکیزه، نشاط، آمادگی و اتحاد را بوضوح دیدم و از این بابت بسیار خوشحالم انصافا تیم ملی کاراته بدون حاشیه و با حداکثر توان و تمرکز درحال تمرین و بفکر موفقیت در بازی‌های المپیک توکیو است این نشان می‌دهد که هدفتان مشخص است و با وحدت و همدلی دارید برای رسیدن به آن تمرین می‌کنید.

وی خاطر نشان کرد: المپیک بالاترین سطح یک رشته ورزشی است و حضور در آن برای هر ورزشکار یک افتخار است و قطعا شما قدر این فرصت را می‌دانید. انصافا آقای دکتر صالحی امیری در این شرایط خاص، بودجه خوبی برای ورزش آورده بطوری که فدراسیون‌ها جدای از دریافت تمامی بودجه خود، حتی برخی فراتر از آن کمک‌های لازم را از کمیته ملی المپیک دریافت نموده‌اند.

سرپرست کاوران اعزامی به ۲۰۲۰ خاطر نشان کرد: در خصوص درخواست‌های شما هم دستورات لازم صادر شده و بودجه مورد نیاز برای تامین مایحتاج شما در اختیار فدراسیون قرار خواهد گرفت نگرانی نداشته باشید، با دستور و حمایت‌های آقای دکتر صالحی امیری حتی تجهیزات تمرینی آکادمی ملی المپیک، جدید خواهند شد کمیته ملی المپیک حمایت‌های لازم را از شما خواهد داشت در مرحله اول برای ما، سلامتی شما مهم است مراقب سلامتی خودتان در این شرایط کرونایی باشید و بدون دغدغه تمرکزتان را بر تمرمین و موفقیت در المپیک بگذارید.

سپس محسن رضوانی عضو هیئت اجرایی نیز گفت:تمرینات شادابی داشتید و نشان می‌دهید انگیزه خوب و بالایی دارید این بسیار خوشحال کننده است و برای شما آرزوی موفقیت دارم.

در خاتمه پیمان فخری رئیس مرکز نظارت برتیم‌های ملی نیز عنوان داشت: برای تامین درخواستی که داشتید همانطور که آقای دکتر سجادی گفتند نگرانی نداشته باشید با نگاه حمایت آمیزی که آقای دکتر صالحی امیری دارند پرداخت‌ها به فدراسیون‌ها حتی فراتر از سقف تعیین شده بوده و این کمک‌ها کماکان ادامه خواهد داشت. فلسفه حضوری ما در اردو کنار شما عزیزان بودن اینست که حرف‌ها و درخواست‌های شما را از نزدیک بشنویم و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما