شناسهٔ خبر: 45315846 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

چاره‌ای به جز نهاد اجماع ساز نداشتیم/ نهاد اجماع ساز به مشابه شورای عالی با هزینه کمتر به اجماع اصلاحات کمک می‌کند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در این شرایط و با موانع متعددی که در حال حاضر بر سر راه توسعه احزاب بخصوص جریان اصلاح طلب وجود دارد چاره ای نداریم از این نهاد اجماع ساز استفاده کنیم.


///

نماینده مجلس دهم:

توهین به یک سرباز نشانگر تایید صلاحیت فله‌ای است/ رفتار رئیس مجلس با دولت بی اعتنایی به رای و نظر مردم است/ دولت نباید سکوت کند

نماینده مجلس دهم با اشاره به رفتار یک نماینده با یک سرباز گفت: زمانیکه عده ای فله‌ای تایید صلاحیت و عده ای به ناحق رد صلاحیت شوند منجر به بروز چنین اتفاقات و معضلاتی می شود.


///

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

شخصی که به روحانی تهمت زده باید محاکمه شود/ اصلاح‌طلبان حتما پیروز میدان می‌شوند/ اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات دلگرم نیستند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان هنوز تصمیم برای ورود به انتخابات را نگرفته اند و هنوز برای ورود به انتخابات دلگرم نیستند.


///

نماینده مردم تهران در مجلس دهم:

فکر می کنند هر کسی هتاک‌تر باشد انقلابی تر دیده می‌شود/ رئیس جمهوری از کنار اینها بگذرد/ مجلس در صدد محدود کردن و توسعه سانسور در فضای مجازی است

نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: گمان می کنند اگر با الفاظ رکیک رئیس جمهور را مورد طعنه قرار دهند، می توانند مقبولیت داشته باشند درحالی که افکار عمومی در جهت عکس هدف این افراد عمل می کند؛ مردم قدرت تفکیک مسائل از یکدیگر را دارند.


///

واکنش ایران به توقیف نفتکش در آب‌های اندونزی/ خطیب زاده: اینکه برخی طرف‌های برجام تصور کنند، تاریخ را می‌توانند با برخی اظهاراتشان پاک کنند ساده انگارانه است

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به توقیف نفتکش ایران در آب های اندونزی گفت: ما منتظر اطلاعات بیشتر از طرف دولت اندونزی هستیم.


///

درهای باز سازمان برنامه به روی بازنشستگان معترض/ فریاد الله و اکبر و تشویق بازنشستگان برای نوبخت

معاون رییس جمهور از نمایندگان بازنشستگان تامین اجتماعی دعوت کرد تا همچون نمایندگان بازنشستگان لشگری و کشوری، جلسات هفتگی مستمری با او داشته باشند تا متناسب سازی حقوقشان را تا حصول به نتیجه دنبال کنند.


///

وزیر امور خارجه در دیدار رئیس جمهور آذربایجان:

موافق طرح ابتکار همکاری‌های ۶ جانبه منطقه‌ای هستیم/ استقبال رییس جمهور آذربایجان از حضور شرکت های ایرانی در بازسازی قره باغ

صبح امروز وزیر امور خارجه کشورمان با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در باکو دیدار کرد.


///

کارشناس مسائل خاورمیانه:

بدون عربستان نمی‌شود با جهان عرب رابطه عادی برقرار کرد/ اگر ایران و عربستان به توافق برسند زمینه خروج نیروهای نظامی از منطقه فراهم می‌شود

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: عربستان کشور صاحب نفوذی در جهان عرب است و بدون عربستان نمی شود با جهان عرب رابطه عادی برقرار کرد.


///

دولت، مردم، اینستاگرام

علی ربیعی/ دستیارارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری و سخنگوی دولت


///

رئیس قوه قضاییه:

تریبون‌ها نه محل طرح و نه محل رفع اختلاف است

رئیس قوه قضاییه بر ضرورت وجود انسجام در جامعه و مسئولان تاکید کرد و گفت: تریبون ها نه محل طرح و نه محل رفع مسائل اختلافی است بلکه آنچه محل طرح و رفع مسائل اختلافی است «جلسات» هستند.


///

اکونومیست در گزارشی نوشت؛

چرا 100 روز اول رئیس جمهور امریکا مهم است؟

اکونومیست در گزارشی نوشت: بایدن وعده داده در 100 روز نخستِ حضور خود، 100 میلیون دز واکسن به 100 میلیون امریکایی تحویل دهد.


///

گزارش روز؛

دیوار شیخ هنوز کوتاه است

حسن روحانی در ماه های پایانی ماموریت خود در کرسی ریاست جمهوری روزهای سختی را سپری می‌کند و دوست و دشمن هم صدا شده‌اند تا روحانی نتواند قطار دولت را به سلامت به ایستگاه سیزدهم برساند.


///

واکنش سخنگوی دولت به احضار وزیر ارتباطات+عکس

ربیعی گفت: مواضع، تصمیمات و اقدامات وزیر ارتباطات موضع دولت و رئیس‌جمهوری است.


///

اولین واکنش نماینده‌ای که به مأمور راهور سیلی زد

علی اصغر عنابستانی در توییتی به ماجرای برخوردش با مأمور راهور پلیس واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

  • اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
  • اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

برچسب‌ها:

نظر شما