شناسهٔ خبر: 45315531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سارقان یک تن کابل برق در آغاجاری دستگیر شدند

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان آغاجاری گفت: سه سارق که یک تن کابل برق را در این شهرستان سرقت کرده بودند دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد اسماعیلی بیان کرد:در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان هنگام گشت زنی و سرکشی از نقاط آلوده و جرم خیز در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی یک تن کابل برق فشار قوی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آغاجاری افزود: در این رابطه سه سارق دستگیر و پس از بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

شهرستان آغاجاری در جنوب شرق خوزستان واقع است.

کشف بیش از هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در اهواز

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی، طرح تشدید مبارزه باقاچاق کالا توسط پلیس امنیت اقتصادی خوزستان به مدت ۲۴ ساعت در شهرستان اهواز اجرا شد که بیش از هفت میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ یداله امیری افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت اقتصادی با کار تخصصی و همکاری پلیس راه اهواز، سربندر و خلیج فارس، سه دستگاه پژو ۴۰۵ و یک‌دستگاه پژو پارس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۲ هزار و ۵۸۶ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۷۱ طاقه پارچه و ۱۷۵ عدد شلوار ورزشی و ۴۰۰ کیلوگرم مغز بادام فاقد مجوز گمرکی که برآورد ریالی آن برابر نظر کارشناسان هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بود، کشف شد.

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه در این رابطه سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: مخلان اقتصادی بدانند نیروی انتظامی با پدیده شوم قاچاق برخورد قاطع دارد.

دستگیری سارق احشام در هفتکل

فرمانده انتظامی شهرستان هفتکل گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستاهای اطراف هفتکل، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ ابراهیم خوبان افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مرجع قضایی سارق را در شهرستان اندیمشک شناسایی و با اخذ نیابت قضایی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۱۹ راس گوسفند سرقتی کشف و در بازجویی فنی پلیس به ۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ خوبان با اشاره به این که احشام سرقتی کشف شده به مالباختگان مسترد شد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

نظر شما