شناسهٔ خبر: 45314969 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مورچه اتمی تبدیل به نینجا شد؛

نینجای فوتبال کرمان وارد می‌شود (عکس)

تیم فوتبال مس کرمان با تک گل پیمان میری که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید موفق شد آرمان گهر سیرجان را در کرمان شکست دهد تا سبقتی عالی در بالای جدول لیگ یک داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر روز دوشنبه ششم بهمن در ورزشگاه باهنر، مس کرمان میزبان آرمان گهر سیرجان بود. رضا مهاجری که در این بازی به دلیل بیماری فشار خون و به تجویز پزشکان بر روی نیمکت مس کرمان غایب بود و تیم خود را از راه دور هدایت می‌کرد، با داشتن پیمان میری، کار چندان دشواری برای برتری در این دیدار نداشت.

درحالی که هرچه بازی به دقایق پایانی خود نزدیکتر می‌شد حلقه محاصره مسی‌ها بر روی دروازه آرمان گهر تنگ‌تر می‌شد، بازیکنان مس در دقایق 73 و 75 دو بار تیر دروازه میهمان خود را به لرزه در آوردند تا فشار همه جانبه خود را برای گلزنی در این بازی نشان دهند. سرانجام حملات مس در دقیقه 78 به ثمر نشست و با شوت میری و خطای هند مدافع آرمان گهر، داور برای مس کرمان اعلام پنالتی کرد تا موقعیت گلزنی برای مسی‌های کرمان کاملا فراهم شود.

میری در ادامه اثرگزاری‌های خود برای گل‌های مس، این پنالتی را نیز با روحیه بالا تبدیل به گل کرد تا با خوشحالی خود و شبیه سازی لاک پشت‌های نینجا، ضربه کاری را برای ناک اوت شدن به حریف وارد کند. وی که تا پیش از این به دلیل قامت کوتاه و سرعت بالایش به مورچه اتمی شهرت داشت؛ با شادی گل جالبش، تبدیل به نینجای فوتبال کرمان شد.

نظر شما