شناسهٔ خبر: 45314700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیروزی شهرداری آستارا در مقابل ملوان بندرانزلی

دیدار دو شهرداری آستارا و ملوان بندرانزلی در هفته یازدهم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری آستارا به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم شهرداری آستارا و ملوان بندرانزلی، دربی گیلان را دریکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ دسته اول برگزار کردند؛ در این مصاف هر دو تیم برای حضور در جمع مدعیان نیاز مبرمی به سه امتیاز داشتند.

شاگردان زارع برای بازگشت به صدر جدول و پایان دادن به طلسم دو بازی ناکامی در کسب پیروزی و شاگردان رأفت برای پرواز به‌سوی تیم‌های مدعی بالانشین جدول بازی را شروع کردند.

اما تقابل دو بازیکن سابق پرسپولیس به سود پایان رأفت به پایان رسید تا برای سومین بازی متوالی ملوان در کسب پیروزی ناکام بماند و در ترافیک شدید مدعیان بالای جدولی، از کورس رقابت خارج شود و حداقل دو پله‌ای را در جدول تا جایگاه هشتم سقوط کند.

پایان رأفت سجاد مسعودی، سعید دلاور، رضا فخری، محمد آزادطلب، آرمین منفرد دوست، مهران گلبرگ، جابر نصیری، محمدابراهیم رضازاده، سعید طالبی، آرش افشین و پژمان ثباتی را در ترکیب شهرداری آستارا قرار داده بود.

مازیار زارع نیز برای این دیدار مبین عشایر، احمد مهدی زاده، مهیار زحمتکش، عیسی پرتو، امید سلطانی، آرمین انبساطی، خشایار زبرجد، مجتبی رمضانی، میعاد یزدانی، حمید حیدری و محمد مهری را در ترکیب ملوان بندر انزلی قرار داده بود.

تیم شهرداری آستارا که بازی را در نیمه نخست با حملات پی‌درپی آغاز کرده بود، موفق شد در دقیقه ۱۰ توسط پژمان ثباتی به گل نخست دست یابد.

حملات شاگردان پایان رأفت همچنان تداوم یافت تا اینکه دروازه‌بان آستارایی ملوان انزلی مبین عشایر یک فرصت تک‌به‌تک را از همشهری‌های خود گرفت.

نماینده آستارا در وقت اضافه در یک فرصت تک‌به‌تک دیگر، با خطای دروازه‌بان ملوان به ضربه پنالتی رسیدند که آرش افشین موفق شد دومین گل آستارایی‌ها را درون دروازه تیم صاحب‌نام ملوان جا دهد.

در همان دقایق نخست نیمه دوم، تیم ملوان توسط امید سلطانی موفق شد یکی ازگل‌ها را جبران کند که دفاع مستحکم آستارایی‌ها مانع تغییر درنتیجه شد و دیدار با همان نتیجه به پایان رسید.

شهرداری آستارا با کسب سه امتیاز با ارزش این دیدار، جمع امتیازات خود را به رقم ۱۸ رساند و پس از تیم‌های هوادار (۲۱ امتیاز)، مس کرمان (۲۱ امتیاز) و استقلال خوزستان (۱۸ امتیاز) در رده چهارم قرار گیرد.

تیم ملوان هم با ۱۶ امتیاز به رده نهم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

تیم شهرداری بندر آستارا به دلیل آماده نبودن استادیوم وحدت این شهر، دیدارهای خود را ۲۰۰ کیلومتر دورتر در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار می‌کند و تا ابتدای لیگ تاکنون طعم میزبانی در استادیوم خانگی خود را نچشیده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظر شما