شناسهٔ خبر: 45314477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

دبیر جدید کانون دانشجویی هنرهای تجسمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان معرفی شد

در نشست صمیمانه اعضای کانون هنرهای تجسمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مدیر فرهنگی و فوق برنامه و رئیس اداره فرهنگی، دبیر جدید این کانون، انتخاب و معرفی شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش مفدا گیلان، نشست انتخاب دبیر کانون هنرهای تجسمی تی تی با حضور دکتر غلامرضا عبدالله زاده، مدیر فرهنگی و فوق برنامه و طیبه احمدی تاج، رئیس اداره فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و اعضای این کانون برگزار شد.
دکتر غلامرضا عبدالله زاده، ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و فوق برنامه در بین دانشجویان گفت: این فعالیت‌ها در کنار اعتلای علمی وپژوهشی آنان موجبات افزایش توان فردی، خلاقیت، نوآوری و شکوفایی استعداد های بالقوه دانشجویان را فراهم می آورد و روحیه مسولیت پذیری وتعهد وتوسعه فردی دانشجویان درکنار کارتخصصی آنان سبب بالندگی و غنای اوقات فراغت این عزیزان  می شود. 
 مدیر فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه با قدردانی از  دانشجوی پرتلاش و ساعی سما نعمت زاد، دبیر سابق این کانون اظهار کرد: هنرهای تجسمی در دانشگاه‌ها باید بیش از پیش مورد توجه، قرار گیرد تا دانشجویان علاقمند در این زمینه بتوانند خلاقیت و توانمندی های ذاتی خویش را بروز و به مرحله  کار آفرینی و کسب مهارت فردی هدایت نمایند و در زندگی اجتماعی نیز انسان های توانا و با انگیزه در راه خدمت به جامعه و آینده کشور عزیزمان باشند. 
در ادامه معصومه مهرافزون، دانشجوی رشته پرستاری با کسب اکثریت آرا به عنوان دبیر جدید کانون هنرهای تجسمی تی تی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، انتخاب و مهشید علی نیا، دانشجوی رشته پرستاری نیز به عنوان نایب دبیر معرفی گردید.
در ادامه این نشست، ضمن تشریح برنامه های آتی، تقسیم وظایف این کانون به شرح زیر صورت گرفت: 
هستی همت‌یار به عنوان مسئول کارگاه‌های صنایع دستی، نادیا عبدی، مسئول کارگاه های خوشنویسی، الهه محمدی، روابط عمومی، آنیتا ابراهیمی، مسئول کارگاه‌های نقاشی و حسام‌الدین نعمت زاده، مسئول کارگاه های هنرهای دیجیتال. / انتهای پیام

کد خبرنگار: ۵۶۱۱۰۱

نظر شما