شناسهٔ خبر: 45314151 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سپاهان همسایه استقلال در صدر جدول؛ نفت برای اولین بار در آبادان باخت

تهران- ایرنا- سپاهان با شکست صنعت نفت در آبادان ۲۲ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر بعد از استقلال در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود بگذرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند.

شاگردان محرم نویدکیا بازی را بهتر آغاز کردند. سجاد شهباززاده در دقیقه ۶ روی ارسال دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست موفق شد تیمش را پیش بیندازد و خودش هم با ۱۰ گل به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. در نیمه دوم صنعت نفت با تعویض‌های سیروس پورموسوی به بازی برگشت. احمد شریعت‌زاده بازیکن بومی آبادانی‌ها ۱۱ دقیقه پس از حضورش در دقیقه ۷۰ روی یک حرکت انفرادی توانست کار را به تساوی بکشاند.

اما این پایان ماجرا نبود. سپاهان به هیچ‌وجه دوست نداشت در این دیدار برد را از دست بدهد. شاگردان محرم نویدکیا بعد از ایجاد ۲ سه موقعیت که با واکنش‌های تماشایی حامد فلاح‌زاده همراه شد سرانجام در دقیقه ۸۸ به وسیله محمدرضا مهدی‌زاده به گل دوم و پیروزی‌بخش رسید. احمد شریعت‌زاده که گل اول را با عبور از مهدی‌زاده زده بود این بار در نقش منجی برای مدافع سپاهان ظاهر شد و روی گل دوم تیم میهمان تاثیر گذار بود تا روز خوبش خراب شود.

با این پیروزی، تیم اصفهانی ۲۲ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در رده دوم قرار گرفت و جای صنعت نفت را گرفت. شاگردان سیروس پورموسوی نیز پس از پنج برد پیاپی در خانه، اولین بازی بدون پیروزی را در لیگ بیستم، در خانه پشت سر گذاشتند و با ۲۱ امتیاز در رده سوم جای گرفتند.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، امید نورافکن، شایان مصلح، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، محمدرضا خلعتبری(جلال‌الدین علیمحمدی)، سید محمدرضا حسینی(رضا میرزایی)، کی‌روش استنلی(محمد محبی) و سجاد شهباززاده

ترکیب صنعت نفت:

حامد فلاح‌زاده، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، حسین ساکی(علی آل کثیر)، عبدالله ناصری، محمود مطلق‌زاده(محمدرضا غبیشاوی)، مهدی حنفی، حسن بیت سعید، طالب ریکانی، محمدحسین زواری(احمد شریعت‌زاده)، رضا خالقی‌فر(حکیم نصاری)

نظر شما