شناسهٔ خبر: 45313075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فیلم| ساخت و ساز سوال برانگیز در گرگان/ لزوم ورود دستگاه قضایی

یک ساخت و ساز سوال برانگیز در گرگان که مدتی است مورد مناقشه و بحث قرار گرفته امروز وارد مرحله‌ای سوال برانگیز تر شد و لزوم ورود دستگاه قضایی را به پرونده ضروری‌تر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مدتی است یک ساخت و ساز سوال برانگیز در انتهای فرهنگ شهر گرگان مورد بحث و مناقشه قرار گرفته و سوال اصلی ابتدا این است که پشت این ساخت و ساز در حال انجام چه فرد یا افراد یا مجموعه‌ای قرار دارد که به سادگی در حال ساخت و ساز در دل طبیعت و عرصه‌هایی است که تا مدتی پیش در عرصه‌های ملی قرار داشته و به ناگاه مجوز ساخت و ساز می‌گیرد.
صبح امروز نیز به دلیل گودبرداری و اجرای دیوار حائل غیراصولی و نامناسب، بخشی از دیواره پارک مجاور این پروژه تخریب شد و در کمتر از چند ساعت لودر و بیل‌های مکانیکی در محل حاضر شده و در حال تخریب پارک هستند.
بر اساس تصاویر رسیده به خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، نیروهای شهرداری گرگان نیز در محل حاضر و اقدام به جمع‌آوری وسایل بازی این پارک کرده‌اند.
به نظر می‌رسد این اقدام سریع و برق آسا برای جلوگیری از توقف عملیات ساختمانی این پروژه صورت گرفته و این اقدام سوالات زیادی را برای مردم و رسانه‌ها ایجاد کرده است.
به نظر می‌رسد برای شفاف سازی این پرونده و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده یا تخلف و یا استفاده از رانت برای اقداماتی خاص، دستگاه قضایی به ویژه دادستان گرگان که در سال‌های اخیر نشان داده با قدرت مقابل تخلفات اینچنینی ایستادگی می‌کند باید وارد میدان شده و تکلیف این پروژه مشکوک مشخص شود.
تحریریه خبرگزاری فارس در گرگان آماده انتشار اخبار و اطلاعات موثق و رسمی از سوی مراجع مربوطه در این پرونده است.

 

 

انتهای پیام/83004

نظر شما