شناسهٔ خبر: 45312296 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

باشگاه استقلال:

پشت محمود فکری را خالی نمی‌کنیم

باشگاه استقلال در بیانیه ای نوشت: شک نکنید اگر به فکری اعتقاد نداشتیم او را سرمربی استقلال نمی‌کردیم. فکری تا این لحظه نتایج قابل توجهی گرفته که جایگاه استقلال در جدول مشخص‌کننده آن است و مدیران استقلال با قدرت از او حمایت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| از روزی که مقرر شده حجت نظری سخنگوی هیئت‌مدیره باشگاه باشد، تلفن همراه این عضو سخنگو به یک گوشی تلفن غیرفعال تبدیل شده که زنگ می‌خورد ولی کسی آن را جواب نمی‌دهد! پس از بیش از 5 تماس متوالی با حجت نظری سراغ یکی دیگر از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال رفتیم که در کمال احترام پاسخگوی سؤالات خبرورزشی بود ولی به احترام همکارش در هیئت‌مدیره استقلال (نظری) اصرار کرد نامش ذکر نشود!

 

از این عضو هیئت‌مدیره باشگاه درباره چرایی حملات اخیر به محمود فکری به‌رغم صدرنشینی این تیم در جدول رده‌بندی پرسیدیم که گفت: «کدام سالی بوده که استقلال دشمن نداشته است؟ به‌ویژه زمان‌هایی که استقلال خوب نتیجه می‌گیرد، تعداد این مخالفان زیادتر می‌شود. این روزها هم عده‌ای دست به کار شده‌اند تا به هر طریقی چوب لای چرخ استقلال بگذارند در حالی که استقلال بی‌توجه به این مسائل راهش را با قدرت ادامه می‌دهد.»

 

از این عضو بلندپایه باشگاه درباره میزان حمایت هیئت‌مدیره از فکری سؤال کردیم که گفت: «شک نکنید اگر به فکری اعتقاد نداشتیم او را سرمربی استقلال نمی‌کردیم. فکری تا این لحظه نتایج قابل توجهی گرفته که جایگاه استقلال در جدول مشخص‌کننده آن است و مدیران استقلال با قدرت از او حمایت می‌کنند.»

 

او در پاسخ به این پرسش که با همین اعتقاد بود که با باشگاه نساجی مازندران وارد جنگ شدید که گفت: «ما با نساجی نجنگیدیم. همه مدیران نساجی استقلالی هستند و خودشان پیش از اینکه ما با فکری حرف بزنیم، گفته بودند اگر فکری بخواهد به استقلال بیاید مخالفتی با این موضوع ندارند وگرنه ما اینقدر به اصول حرفه‌ای احترام می‌گذاریم که با سرمربی یک تیم وارد مذاکره نشویم. وقتی فکری ابراز تمایل کرد با او وارد مذاکره شدیم و الان هم از این انتخاب راضی هستیم.»

 

این مدیر استقلالی گفت: «این درباره محمد نادری هم صدق می‌کرد. ما وقتی با نادری حرف زدیم که قراردادش با پرسپولیس تمام شده و پرسپولیس اقدامی برای تمدید قراردادش نکرده و اتفاقاً شجاعی و آقایی را در همان پست به خدمت گرفت. بابک مرادی و محمدرشید مظاهری هم همین وضعیت را داشتند. البته بماند که مدیریت قبلی در بستن رقم قرارداد بدهی بزرگی روی دست باشگاه گذاشت.»

 

منبع: باشگاه استقلال

نظر شما