شناسهٔ خبر: 45312119 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت دانش بنیان ایران دلکو

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیأت همراه عصر روز گذشته از خطوط تولید و آزمایشگاه های تخصصی بزرگترین واحد دانش بنیان تولید کنندۀ مبدل های کاتالیستی خودرو و موتور سیکلت در خاورمیانه بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران دلکو، تیم تحقیق و توسعۀ ایران دلکو که متشکل از نخبگان و دانش آموختگان دانشگاه های معتبر کشور می باشند، ایشان را با نسل جدید نانو کاتالیست های یورو 5 آشنا کردند. دکتر ستاری ضمن تحسین از فعالیت های انجام شده جهت ارتقاء استاندارد مبدل های کاتالیستی در این مجموعۀ دانش بنیان، از تنها خط تولید کاتالیست های موتورسیکلت موجود در کشور نیز بازدید کردند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این بازدید همچنین از نزدیک در جریان معضلات و مشکلات پیش روی این واحد تولیدی قرار گرفتند و اظهار داشتند این معاونت همواره در کنار شرکت های پیشروی دانش بنیان در جهت رفع مشکلات آنها خواهد بود.

ایران دلکـو یکی از بزرگترین تولیدکننده های دانش بنیان کاتالیست خودرو و موتورسیکلت در ایران و خاورمیانه است که در سال 1370 با تولید دلکو خودروهای پیکان و نیسان جونیور تاسیس گردید و از سال 1384 تحت لیسانس شرکت Interkat آلمان اولین مبدل کاتالیستی را به بازار ارائه نموده و تا کنون در راستای هدف خود برای رسیدن به آسمانی آبی و حفظ محیط زیست با توجه به استانداردهای روز دنیا و هماهنگی با سازمان ها و نهادهای مرتبط با محیط زیست، تمامی کاتالیست های خود را با الزامات آلایندگی تولید و به بازار عرضه می‌نماید.

ایران دلکو به منظور فرهنگ‌سازی شناخت کاتالیست و مصرف این قطعه زیست محیطی تمام تلاش خود را به کارگرفته تا برای نسل آینده آسمانی آبی و آینده ای سبز فراهم سازد.

ایران دلکو در اندیشه آسمانی آبی...

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید با واحد فروش به شماره 56231430-021 تماس بگیرید.

سایت:   /http://fa.irandelco.com   اینستاگرام:   /https://www.instagram.com/irandelco

انتهای رپرتاژ آگهی

برچسب‌ها:

نظر شما