شناسهٔ خبر: 45309417 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

مربی جدید به کادر فنی استقلال اضافه شد/ بازگشت میلیچ قطعی شد

مربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: انگیزه ام این است که در کنار سایر همکاران کادر فنی، روزهای خوبی را برای تیم رقم بزنیم.

صاحب‌خبر -

  به گزارش فارس، علی اصغر قربانعلی‌پور در خصوص عقد قرارداد با این باشگاه اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که دوباره این فرصت نصیب من شد تا بتوانم به استقلال کمک کنم. ۵ سال پیش در استقلال روزهای خوبی را سپری کردیم ولی امیدوارم این بار روزهای بهتری را رقم زده و شادی را به هواداران هدیه کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال که پیش از این در شهرخودرو حضور داشت، در خصوص علت جدایی‌اش از این باشگاه گفت: من به دلایل شخصی قطع همکاری کردم. برای این باشگاه، اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به اینکه خواسته فکری از او چیست، عنوان کرد: آقای فکری از مربیان خوب فوتبال کشور است که فکر می‌کنم در دوران بازی کردنش همه جوره تعصبش را نشان داده و حالا هم از من خواسته تا به تیم کمک کنم. من هم نیتی جز این ندارم و فقط انگیزه ام این است که در کنار سایر همکاران کادر فنی روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزنم.

قربانعلی پور یادآور شد: استقلال پتانسیل خوبی دارد و امسال هم شرایط خوبی تا اینجای مسابقات داشته و شک نکنید با اتحاد و همدلی می‌تواند به موفقیت برسد. از هواداران استقلال هم می‌خواهم به ما کمک کنند تا بتوانیم این تیم را به موفقیت برسانیم.

نظری:میلیچ بر می‌گردد /لیست ورود و خروج هنوز به دست ما نرسیده است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با پیگیری مدیریت میلیچ به جمع بازیکنان به زودی اضافه می‌شود.

اخبار باشگاه استقلال, علی اصغر قربانعلی‌پور

به گزارش باشگاه خبرنگاران،حجت نظری بعد از اتمام جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: درباره موضوعات مختلف در جلسه امروز صحبت‌های لازم را انجام دادیم. درباره تعیین تکلیف کارت‌های هواداری، میلیچ و اقدامات مالی صحبت کردیم .

او ادامه داد: مسئولیت کارت‌های هواداری از سوی هیئت مدیره به نامداری سپرده شد و بنا شد وی با تعاملاتی که با کارگزار خواهد داشت وضعیت این کارت‌ها مشخص شود.

نظری بیان کرد: طی مذاکراتی که از پیش مددی و عبدیان با میلیچ داشتند امیدوارم ظرف مدت کوتاهی این بازیکن را در تیم ببینیم. مشکل میلیچ هر چه بود تلاش کردیم دغدغه‌های او رفع شود و چیزی که مهم هست این خواهد بود که کار‌های باشگاه را با دقت پیش ببریم و بتوانیم منافع باشگاه را تامین کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: همیشه تلاش کردیم با رفع دغدغه‌ها و مشکلات دل هواداران را شاد کنیم. گاهی امکان دارد برخی بازیکنان صحبت‌هایی را انجام دهند که باعث شود هواداران برایشان سو تفاهم شود، اما باید بگویم بعضی اوقات اینطور نیست. 

سخنگوی باشگاه استقلال درباره اینکه آیا تا نیم فصل باید بازیکنان تا سقف ۵۰ درصد دریافت کنند یا خیر گفت: چون شرایط هر بازیکنی با بازیکن دیگر متفاوت است نمی‌توان گفت شرایط برای همه یکسان است. شرایطی بوجود نمی‌آوریم که بازیکنی بخواهد فسخ کند. تمام تلاشمان این است که بین ۲ فصل ترکیب تیم را حفظ کنیم و باز تلاش می‌کنیم این روند ادامه داشته باشد. البته امکان دارد فکری بازیکنی را نخواهد که نظر وی برایمان مهم هست. لیست ورود و خروج به باشگاه نیامده، اما امیدوارم زودتر این لیست بیاید.

او درباره وضعیت فرشید باقری گفت: هنوز اطلاعی درباره وضعیت این بازیکن ندارد.

او درباره پیشنهاد عقد قرارداد جدید به میلیچ گفت: من درباره خروج میلیچ از ایران صحبتی نمی‌کنم، اما باید بگویم قرارداد میلیچ در پایان ماه به اتمام می‌رسد و باید برای حضور دوباره او در ایران با میلیچ قراردادی امضا کنیم.

نظریادامه داد: وزارت ورزش و جوانان به عنوان مالک و هیئت مدیره در تلاش هستیم تا مسیر خصوصی سازی را هموار کنیم تا اتفاقات بهتری را رقم بزنیم، اما واقعیت این است هر فرآیندی قوانین خاص خود را دارد. مشکلات جزئی باقی مانده باقی مانده و فکر می‌کنم ظرف مدت کوتاهی وارد بورس شویم.

او درباره وضعیت رفتن شیخ به ایتالیا گفت: دیاباته بازیکن ماست و با ما قرارداد دارد و او را حفظ می‌کنیم. از هواداران می‌خواهم هوشیار باشند و به شایعات توجه نکنند. ما قایدی و دیاباته را از دست نمی‌دهیم و مشکلات مطالبات را حل می‌کنیم.

او درباره وضعیت شکایت استراماچونی گفت: هنوز در این باره خبری به دست ما نرسیده است.

نظر شما