شناسهٔ خبر: 45302210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۰۰ تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان سمنان توزیع شد

گروه استان‌ها- معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ۱۰۰ عدد تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان سمنان به همت آماد سپاه استان سمنان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

مجید معینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: خدمت به مردم یکی از مهم‌ترین رسالت‌هایی است که سپاه و بسیج آن را در پیشانی فعالیت‌ها و مأموریت‌ها و اولویت‌های مهم خود در دستور کار داشته و با جدیت این موضوع را دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: به پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «خدمت به مردم بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا است» در این راستا اقدامات گسترده‌ای انجام شده و در حال انجام است.

معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و مشکلات و سختی‌هایی که به‌ویژه برای قشر ضعیف و کم درآمد جامعه رخ داده است؛ لازم است که به این اقشار توجه بیشتری شود.

معینی بیان کرد: یکی از این اقشار آسیب‌دیده از شیوع کرونا خانواده‌های دارای دانش‌آموزی هستند که به لحاظ درآمدی و معیشتی با مشکلات زیادی مواجه هستند و موضوع تحصیل و فراهم کردن امکانات آموزشی نیز بر مشکلات این خانواده‌ها افزوده شده است.

وی تصریح کرد: بنابراین با توجه به شناسایی خانواده‌های نیازمند در استان سمنان معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان نیز برای خدمت به این خانواده‌ها و کاستن از دغدغه دانش آموزان محصلشان اقدام به تهیه 100 عدد تبلت و 2 دستگاه لپ‌تاپ به ارزش ریالی 200 میلیون تومان کردیم.

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: این معاونت به‌جز کمک به این خانواده‌ها برای کمک و خدمات‌رسانی به مناطق محروم استان سمنان 100 دستگاه خودرو با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان سمنان در اختیار قرار دادیم تا امر توزیع سبدهای کالا و معیشتی و خوراک دام به مناطق محروم ارسال شود.

معینی از دیگر اقدامات این معاونت را ارائه خدماتی نظیر ساماندهی نیروهای بسیجی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: 50 هزار ماسک و 15 هزار لیتر مایع ضدعفونی ویژه ضدعفونی سطوح و سه هزار لیتر مایع ضدعفونی دست را بین نیازمندان توزیع کردیم.

جانشین مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان افزود: در ایام شیوع کرونا معاونت آماد سپاه استان خدماتی از قبیل همکاری با نیروهای بسیجی در خصوص ضدعفونی معابر، سطوح و اماکن داشته و تاکنون حدود 50 هزار عدد ماسک و 15 هزار لیتر مایع ضدعفونی سطح و 3 هزار لیتر مایع ضدعفونی دست را در بین نیازمندان توزیع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی با در اختیار قراردادن حدود 100 خودرو با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان همکاری بسیاری در خصوص جابه‌جایی سبدهای کالا و خوراک دام به مناطق محروم شده است.

انتهای پیام/363/ ع

نظر شما