شناسهٔ خبر: 45301534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد:

طرح مواسات در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد/ کمبود خانه عالم

یاسوج- مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌ مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه با همکاری روحانیون مستقر در مناطق مختلف استان اجرایی شده است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر ۱۱۲ روحانی مستقر فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی را در سطح مناطق مختلف روستایی استان انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه ۱۴ پایگاه فرهنگی با هدف تحقق فعالیت‌های مختلف در حوزه روحانیون مستقر فعالیت دارد، ابراز داشت: توسعه زیرساخت‌ها در محورهایی مانند خانه عالم که با کمبود رو به رو هستیم، ضروری است.

افتخاری تلاش در مسیر ایجاد، ارتقا معرفت و بصیرت افزایی با تکیه بر فعالیت‌های فرهنگی را از جمله برنامه‌های اجرایی شده با تلاش روحانیون مستقر دانست و گفت: تقویت نگرش دینی و انقلابی در نوجوانان و جوانان، پیگیری برنامه‌های اشتغال زایی و ایجاد ظرفیت‌های آموزشی برای تبدیل ایده به ظرفیت خروجی محور و پاسخ به شبهات و مسائل شرعی و اعتقادی اهالی روستاها از دیگر اقدامات است.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان، تصریح کرد: همچنین مشاوره‌های ازدواج، سبک زندگی، تربیت فرزند، روابط زوجین و مشاوره روانشناسی در زمره فعالیت‌های روحانیون مستقر قرار دارد.

افتخاری با اشاره به اینکه روحانیون مستقر با کمترین امکانات تمام همت و تلاش خود را بدون هیچ چشم داشت برای کمک و توسعه فرهنگی مناطق استقرار انجام می‌دهند، ابراز داشت: پایین بودن حق الزحمه و کمبود خانه عالم از جمله مشکلات روحانیون مستقر بوده که امید است نسبت به رفع مشکلات مساعدت لازم انجام گیرد.

نظر شما