شناسهٔ خبر: 45301451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

زنده ترامپ ارزشش بیشتر است!

در فضای مجازی پوستر زیبایی را دیدم که عمق احترام و احساس آحاد ملت بزرگ ایران به شهید سلیمانی عزیز و حفظ شان غرور ملی ایرانیان را به زیبایی و صلابت نشان میداد .

صاحب‌خبر -

تصویر سایه پهپاد  RQ-170 ایرانی بالای سر ترامپ زمانی که در آرامش کامل است و دارد گلف بازی میکند و هر لحظه امکان زدن و نابودی ترامپ توسط موشک ها و یا خود پهپاد وجود دارد و به راحتی میشود از ترامپ انتقام خون شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی و سایر شهدا و همچنین فشارهای مخربی که دولت تحت امر ترامپ بر ملت بزرگ ایران تحمیل نمود و ... . اما امروز وقتش نیست که با کشتن ترامپ از عاملان این جنایت و ظلم ها انتقام بگیریم ؟

امروز ایران به زنده ترامپ بیشتر نیاز دارد. ضمن اینکه اگر قرار باشد انتقامی گرفته شود این ترامپ و تنها شخص ترامپ نبود و او به تنهایی این فاجعه ها را بر ایران تحمیل نکرد. بلکه ترامپ بخشی از حاکمیت آمریکاست که به او اجازه این کارها را داده و او را تشویق کرد و در خدمتش بودند که اینگونه جنایت کند و اینگونه تحریم و جنگ اقتصادی بر ملت بزرگ ایران تحمیل کند و اگر قرار است اتفاقی بیفتد این ترامپ نیست که باید تقاص پس بدهد بلکه لیست سیاه هیئت حاکمه آمریکا هم در کنارش هستند که باید تقاس این همه ظلم و جنایت ها را پس بدهند و به نظر میرسد وقتش دارد میرسد . ( الیس الصبح بقریب )

در قرآن کریم خداوند سبحان حکیم به موضوع سرباز خدا اشاره کرد. این سرباز حتما مومن به خدا و در لباس رزم که بر تنش میکند نیست. این سرباز میتواند پشه ای باشد که به جان نمرود افتاد و نابودش کرد. یا اینکه میتواند در شکل دیگری ظاهر شود.

این سرباز میتواند هر شخصی در هر زمانی و در هر جایگاهی برای تحقق امر خداوند بدون آنکه او بداند مامور اجرای امر خدا باشد و در عین ظلم و خباثت ، عامل و موجب کاری شود که مشیت الهی اذن بر آن داده و انجام میشود.

مثالی میزنم . حدود 50 سال قبل و اوایلی که در سیستم دفاع موشک های اتمی آمریکا پای کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری باز شده بود ، روزی آژیر حمله موشکی از سوی شوروی آن زمان در مرکز فرماندهی راهبردی موشکی آمریکا زده شد.

سیستم روشن و ارسال ( آتش ) موشک اتمی در آن پایگاه آمریکایی اینگونه بود که مدار آتش موشک اتمی باید توسط  17 نفر در مدت 30 ثانیه روشن و فعال میشد تا فرمانده که آخرین نفر است بتواند موشک را روشن و به سمت هدف آتش کند و بفرستد

آن روز آژیر زده شد و 17 نفری که پشت میزهایشان بودند و هریک مسئولیتی داشتند شروع کردند به وارد کردن کلید یا سویچ بدون جایش و چرخاندن سوئیج برای جریان دادن مسیر آتش موشک . همه سویچ ها را وارد کردند و تعدادی از سوئیچ ها را چرخاندند و مسیر باز شد اما مدار فعال نشد چون یک نفر که سویچ را وارد کرده بود آن را نچرخاند و مدار سیستمش را روشن نکرد . به همین دلیل نتوانستند بزنند و موشک های اتمی آتش نشدند . چند دقیقه بعد هم اعلام شد آژیر اشتباه سیستماتیک و اشتباه کامپیوتر بود؟

اگر آن موشک ها آتش میشدند جنگ اتمی در بین دو ابر قدرت آن زمان یعنی آمریکا و شوری بدلیل اشتباه کامپیوتر اتفاق می افتاد و صدها هزار نفر بیگناه بیخود بی جهت کشته میشدند و ... اتفاقات بسیار خطرناک بعد از آن.

بعد از این اتفاق در سیستم دفاعی موشکی آمریکا تغییرات بیشتری داده شد تا این اشتباه که منجر به فاجعه جهانی میشد تکرار نشود.  آن افسر را که از امین های ارتش آمریکا در آن سیستم بود گرفتند و بازجوییش کردند و از او پرسیدند چرا مدار فعال نکردی.
گفت شک کردم و در دلم ترس و شک افتاد و نتوانستم . ترس و شک آن افسر عامل پیشگیری از وقوع فاجعه شد اما این ترس و شک را کی به دل آن افسر صد در صد امین و مطمئن ارتش آمریکا انداخت ؟

در نظر و به اعتقاد شخصی من او ممکن است برای جلوگیری از یک فاجعه بشری از طرف خداوند مامور بود بدون آنکه بداند چه کرده ، اما شک و ترس او مانع از جنگ ناخواسته بود.

شبیه به این اتفاق در خیلی جا ها افتاده و اگر بخواهیم به هویت و حقیقت سیر یکصد ساله و بخصوص انقلاب خودمان بیشتر دقیق شویم و آن دست های غیبی که از آن ها صحبت میشود را بخواهیم تحلیل کنیم به شبیه به این واقعه ای که نوشتیم زیاد برخورد میکنیم .

برگردیم به این زمان و ببینیم اوضاع و احوال امروز در آمریکا چه خبر است؟

ترامپ نوشت ( جو تو میدانی من برنده شدم ) یعنی جناب بایدن من تو را به عنوان رئیس جمهور آمریکا قبول ندارم و به همین دلیل در مراسم سوگند ریاست جمهوری جو بایدن هم شرکت نکرد.

این یعنی اینکه ظواهر امر اینگونه میگویند که ترامپ و همراهان ترامپ بیکار نخواهند بود، بلکه میتواند و میروند که مطالبه گر باشند و با تفکر ترامپیست و تفرقه و تولید بحران در آمریکا ، حکمان این کشور را به چالش بیندازد.

ترامپ باید کار نیمه تمامش را تمام کند او باید حزبش را تشکیل دهد و در آمریکا حزب میهن پرستان که شاخی بسیار خطرناک و پایان قرنها هیمنه برای دو حزب دیگر جمهوری خواه و دمکرات است باشد

او باید با تولید بحران عمیق در کشورش ، حاکمیت آمریکا را مجبور کند با ایجاد جو امنیتی شدید به اوضاع درون کشورش سرگرم شوند.

با فشاری که از سوی اقتصاد و بیماری کرونا در آمریکاست و اثراتش که حداقل تا چهار سال آینده در این کشور ماندگار است او باید در درون حاکمان آمریکا تولید ترس از  جنگ داخلی ایجاد کند. بحران اصلی امروز آمریکا که ایران نیست و ما هیچ جایگاهی در معادلات مدیریت حکمرانی در آمریکا و برای حاکمان آمریکا نداریم بلکه بحران شخص ترامپ و تفکر ترامپیست است.

حاکمان آمریکا از خدایشان است که ترامپ توسط ایران کشته و تفکر ترامپیست بدون سر باشد و رفته رفته نابود شود. چون هم از دست مزاحمی به نام نرامپ راحت و خلاص میشوند و هم از آن تفکر مخرب برای امروز و آینده آمریکا.

با کشته شدن ترامپ توسط ایران حاکمان آمریکا توپ را به زمین ایران می اندازد و علاوه بر اینکه از شر این دیوانه راحت می شوند ، او یعنی ترامپ میشود  قهرمان ملی آمریکا و برایش دلسوزانه عزای ملی اعلام می کنند و افکار عمومی آمریکا و جهان را بر علیه ما متحد میکنند و می شورانند و بعدش معلوم نیست چه خواهد شد؟ اینجا وقت تابعیت از احساس و شعار های احساسی انتقام جویانه نیست. اینجا وقت استفاده از عقل است. عقل و درایت میگوید.
امروز زنده ترامپ برای ما ارزشمند تر از مرده اوست و از خداوند بخواهیم  که ماموریت سوراخ کردن کشتی عظمت آمریکا را به سرعت و با دقت و با مهارت و به خوبی انجام دهد و دعا میکنیم که اینگونه شود . ان شاء الله و آمین .

ضمن اینکه ترامپ اینقدر در حفاظ امنیتی شدید نیست و به راحتی در دسترس است و ایران هر وقت بخواهد میتواند از او و به خصوص لیست سیاه همراهانش مثل پمپ آب و منوچین و ... که شدیدا بر علیه ایران بودند انتقام بگیرد.  مَتَی نَصْرُ اللَّهِ ، أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ.

نظر شما