شناسهٔ خبر: 45301355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده مرزبانی ناجا:

دشمنان انقلاب قصد ضربه زدن به نظام را دارند /مراقب تحرکات و نفوذ دشمن باشیم

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر خنثی‌سازی نقشه‌های شوم و پلید دشمنان در مرزها، از اقدامات مؤثر فرماندهی مرزبانی استان بوشهر در راستای تأمین امنیت مرزها و مقابله با قاچاق تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

سردار احمدعلی گودرزی در نشست با فرماندهان، معاونان و روسای مرزبانی استان بوشهر با اشاره به نقش خطیر مرزبانان در دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی، اظهار کرد: مرزبانی پیشانی و خط مقدم دفاع از مرزهای ایران اسلامی است و مرزبانان دلاور و مجاهد در ایفای وظایف خود خوش درخشیده‌اند.

وی افزود: دشمنان انقلاب و ایران اسلامی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی قصد ضربه زدن به این نظام مقدس را دارند که مرزبانان غیرتمند باید با هوشیاری، آمادگی عملیاتی و توان رزم نقشه‌های آنان را خنثی کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه باید با رصد و اشراف اطلاعاتی مراقب تحرکات و نفوذ دشمن باشیم، تصریح کرد: مرزبانان باید با شناسایی آسیب و تهدیدات و ضعف‌های دشمنان، از ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقاء و افزایش امنیت مرزها استفاده کنند.

سردار گودرزی ادامه داد: استان بوشهر به لحاظ موقعیت استراتژیکی از حساسیت بالایی برخوردار است و مرزبانان می‌بایست با تعامل سازنده با سایر نیروهای مسلح در راستای دفاع از مرزهای آبی تلاش کنند.

گفتنی است، سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی ناجا در پایان از تلاش‌های فرماندهی مرزبانی استان بوشهر در راستای برقراری نظم و امنیت و مقابله با قاچاق در مرزهای آبی جنوب کشور تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

نظر شما