شناسهٔ خبر: 45296716 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرکلانتر پنجم پایتخت:

کمین زورگیر خشن در کنار عابربانک های پایتخت/ ساخت گلوله های میخی در تهران/ ماجرای دستگیری چندباره مجرمین

رضا پورحسین

سرهنگ کیومرث حسنوند گفت: مجرمین در جدیدترین ترفند با ساخت تجهیزات شبیه به اسلحه اقدام به استفاده از میخ و پرچ به جای گلوله کرده و از آن ها به سمت شهروندان شلیک می کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ وقوع جرم و تکرار آن این روزها به قدری چشم گیر شده است که انتقادات زیادی را در این خصوص متوجه دستگاه های مسئول کرده تا جایی که شخصی بلافاصله پس از این که از زندان آزاد شده دستگیر می شود. این داستان ها شاید یکی از اتفاقاتی باشد که در گذشته عجیب اما در این روزها پرتکرار شده است. افرادی که پس از ورود به زندان به نظر می رسد با تجربیات بیشتر بار دیگر به عرصه دایره مجرمانه بازگشته و از تجربیات خود نیز در آن عرصه به صورت جدی استفاده می کنند.

سرهنگ کیومرث حسنوند، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: مجرمین در جدیدترین ترفند با ساخت تجهیزات شبیه به اسلحه اقدام به استفاده از میخ و پرچ به جای گلوله کرده و از آن ها به سمت شهروندان شلیک می کردند که منجر به کشته شدن نمی شود اما بدن فرد را به شدت کوفته کرده و او را تضعیف می کنند. 

او افزود: 3 نفر نیز دستگیر شدند که یکی از این افراد در کنار دستگاه های عابربانک کمین کرده و با سلاح سرد اقدام به تهدید و زورگیری از شهروندان می کرد. یکی دیگر از این افراد نیز که سلاح سرد همراه می کرد در حین عصبانیت با استفاده از آن یکی از بستگان خود را مجروح می کند که در بیمارستان وضعیت خوبی ندارد. شخص سوم نیز با استفاده از سلاح سرد در خیابان های یافت آباد قدرت نمایی کرده و خودروهای شهروندان را تخریب می کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: یک نفر از سارقین سابقه دار نیز در روزهای اخیر دستگیر شد که 8 سال در زندان بوده است و فقط 3 روز پس از آزادی بار دیگر اقدام به سرقت کرده است که توسط عوامل انتظامی به همراه موتورسیکلت سرقتی دستگیر شد. 

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین در خصوص سارقین سابقه دار گفت: مهر ماه امسال نیز یک جوان 18 ساله موبایل قاپ نیز از زندان آزاد شده بود که در روزهای اخیر در حین سرقت موبایل دستگیر شد و بار دیگر روانه زندان شد.

//انتهای پیام: 3

بیشتر بخوانید:

نظر شما