شناسهٔ خبر: 45296698 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گفت وگو با اصغر همت ـ بازیگر

کارمای حضور بازیگران در تبلیغات

محبوبه یوسف‌نژاد

اصغر همت حضور بازیگران در تبلیغات را امری شخصی می داند که تبعات آن ـ چه خوب و چه بد ـ در نهایت به خود بازیگر برمی‌گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، این روزها آنتن تلویزیون و فضای مجازی پر شده از تبلیغات توسط بازیگرانی که گاه بی توجه به تاثیرات مخرب این رفتار بر ذهنیت مخاطب و همچنین نقش هایی که به آنها جان داده اند، بی ربط ترین کالاها و خدمات را تبلیغ می کنند. این اتفاق اگرچه این روزها امری مرسوم در دنیای تبلیغات به حساب می آید اما وقتی نوع تبلیغ با وجهه ای که یک بازیگر پس از چند دهه تلاش به دست آورده، کاملا در تعارض و تناقض قرار می گیرد، دیگر به این راحتی ها نمی توان با توجیهی صرفا مالی آن را به فراموشی سپرد. 

اصغر همت از بازیگران قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون درباره حضور بازیگران در تبلیغات تجاری به ایسنا می گوید: صلاح مملکت خویش خسروان دانند. حتما هر کسی برای خودش توجیهی دارد که تن به این کار می دهد.

او با این اعتقاد که ایرادی به بازیگرهایی که وارد حوزه تبلیغات می‌شوند، وارد نیست، در عین حال اضافه می کند: «طبیعتا تبعات این کار چه خوب و چه بد به خودشان برمی گردد.»

همت در ادامه درباره انتخاب برخی از بازیگران برای انجام تبلیغات، نکته ای را یادآور می شود و آن اینکه «جالب است که تا به حال سراغ افرادی رفته‌اند که کمتر نیاز مالی داشته و دارند!».

این بازیگر در پایان درباره کرونا و مشکلاتی که برای بازیگران به وجود آورده می گوید: مشکلاتی که کرونا به وجود آورده به بازیگران محدود نمی شود؛ این مشکل برای تمام آحاد جامعه ما و جامعه جهانی است؛ منتها در خیلی از کشورها، دولت ها برای کمتر شدن مشکلات مردمشان چاره ای اندیشیده اند اما اینجا تلاش زیادی را شاهد نبودیم.

اصغر همت در سریال‌های «مثل هیچکس»، «آهوی ماه نهم»، «آژانس دوستی» و «امام علی(ع)» بازی داشته است.

همچنین سریال «زمین گرم» که تابستان امسال به روی آنتن شبکه سه رفت، آخرین سریال پخش شده از این بازیگر است.

انتهای پیام

نظر شما