شناسهٔ خبر: 45296669 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

جلسه هم اندیشی در وزارت ورزش و جوانان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان

دکتر بنی تمیم مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی و امید شایان نژاد معاونت خبرگزاری ورزش ایران ایپنا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) جلسه هم اندیشی در وزارت ورزش و جوانان روز سه شنبه با هدف بررسی اقدامات راهبردی و تاثیر گذار در ورزش بانوان برگزار شد که مقرر شد

معاون توسعه ورزش بانوان با همکاری مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی، برنامه های موثری را به ویژه در حوزه ورزش روستایی و استعدادیابی دختران از پایه ابتدایی در دستور کار قرار دهند.

در این جلسه دکتر فرهادی زاد خبرهای خوبی در ورزش بانوان داد و گفت: در ورزش بانوان استعدادهای فراوانی نهفته است که در این چندسال اقدامات موثری برای ارتقای سطح ورزش این حوزه انجام شده و همچنان تداوم دارد.

همچنین دکتر بنی تمیم در این جلسه اظهار داشت: اکنون تمام توان کاری خود را در جهت توسعه ورزش بانوان و رشد و معرفی استعدادها بکار می گیریم و امید است به کمک وزیر محترم ورزش و جوانان، دکتر احمدی و معاون توسعه ورزش همگانی برنامه های خوبی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه ویروس منحوس کرونا اجرای بسیاری از برنامه ها را به تاخیر انداخت اما با این وجود با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری ها، برنامه های ورزشی را ادامه دهیم تا خدمت شایانی به مردم و ورزشکاران به ویژه بانوان کرده باشیم.

همچنین در این جلسه امید شایان نژاد معاونت خبرگزاری ایپنا ضمن
اعلام آمادگی کامل برای اجرای مراحل این پروژه پا به پای وزارت ورزش و جوانان ، معاونت توسعه ورزش بانوان و مدیرکل توسعه ورزش همگانی گفت : در هر فضایی که رسانه پای کار آمده سرعت انتقال صحیح اخبار بیشتر و معرفی استعداهای درخشان رشته ها نیز شتاب بیشتری به خود گرفته است .

وی افزود: این خبرگزاری با تمام ظرفیت آمادگی خود را برای پوشش گسترده فعالیت های ورزشی بخصوص در بخش بانوان، اعلام داشته و امید است با معرفی هرچه بهتر توانمندی های ورزش بانوان بتوانیم شایستگی های این حوزه را بیشتر از همیشه به رخ جهانیان بکشانیم.

نظر شما