شناسهٔ خبر: 45296621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان ناحیه یک اهواز برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان با هدف تبیین بسته تحولی «مدرسه کانون تربیتی محله» برگزار شد.

صاحب‌خبر -

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اهمیت جایگاه اولیاء و مربیان در افزایش بهره وری آموزش و پرورش گفت: تحقق برنامه‌های آموزش و پرورش مرهون  همراهی اولیاء به عنوان مهمترین شرکای این  سازمان است و به همین منظور جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان  این ناحیه با حضور رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش و با هدف تبیین بسته تحولی «مدرسه کانون تربیتی محله» برگزار شد.

او افزود: طرح  «مدرسه کانون تربیتی محله»  یکی از بسته‌های تحول آفرین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حوزه انجمن اولیاء و مربیان محسوب می‌شود و سال آینده در ۱۰ درصد مدارس ناحیه اجرایی می‌شود.

نیسی گمراوی تربیت دانش آموزان تراز جمهوری اسلامی را  یکی از اهداف مهم این طرح دانست  و بیان کرد: در این طرح یادگیری مدرسه‌ای با زندگی اجتماعی پیوند داده می‌شود و فاصله بین مدرسه و جامعه را کاهش می‌دهد و از ظرفیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های فرهنگی در نظام تعلیم و تربیت استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ی

نظر شما