شناسهٔ خبر: 45296577 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حماس، رژیم صهیونیستی را مسئول ترور یک مقام جنبش اسلامی دانست

حماس رژیم صهیونیستی را مسئول ترور یکی از مقامات جنبش اسلامی در سرزمین‌های اشغالی دانست که از فعالان دفاع از مسجد الاقصی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) روز یکشنبه رژیم صهیونیستی را مسئول جنایت ترور یکی از مقامات جنبش اسلامی در شهر «یافا» در مرکز سرزمین‌های اشغالی دانست.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، حماس در بیانیه‌ای گفت: «ما جنایت فجیع ترور محمد ابونجم یک مقام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را آن هم در روز روشن در شهر یافا به شدت محکوم می‌کنیم و رژیم اشغالگر را مسئول کامل این جنایت می‌دانیم.»

این جنبش درباره نقشه شوم رژیم اشغالگر برای تصفیه رهبران و چهره‌های فلسطینی به خصوص فعالان در زمینه دفاع از قدس و مسجد الاقصی هشدار داد.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» روز یکشنبه اعلام کرد که ابونجم در بیمارستان ولفسون شهر تل‌آویو بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت. این روزنامه گفت که ابونجم به همراه یک نفر دیگر (که نام او را نبرد)،  روز یکشنبه در یکی از خیابان‌های شهر یافا هدف تیراندازی قرار گرفت.

به نوشته این روزنامه، پلیس اسرائیل معتقد است که این حادثه جنایی است و در جستجوی عاملان تیراندازی است.

جنبش اسلامی در داخل فلسطین به رهبری شیخ «رائد صلاح» از مهم ترین جنبش‌های سیاسی است که مسئولیت دفاع از مسجد الاقصی را برعهده دارند.

انتهای پیام/م

نظر شما