شناسهٔ خبر: 45296551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعتصاب بازیکنان تیم فوتسال حفاری / بی‌پولی به ۱۱ ماه رسید

پریسا زنگنه منش

بازیکنان تیم فوتسال ملی حفاری دست به اعتصاب زدند.

صاحب‌خبر -

بازیکنان تیم فوتسال ملی حفاری که از فصل گذشته تاکنون مطالبات خود را دریافت نکرده اند و از نظر مالی در وضعیت بسیار بدی قرار دارند، با پایان یافتن نیم فصل نخست لیگ برتر کشور در تمرینات تیم شرکت نکردند.

به گزارش ایسنا، بازیکنان ملی حفاری که پس از ۱۱ ماه بی پولی، مشکلات مالی دیگر برای آن ها قابل تحمل نیست، عنوان کرده اند تا مطالبات شان پرداخت نشود، در تمرین این تیم حضور پیدا نخواهند کرد.

برخی از بازیکنان ملی حفاری که به شرایط موجود بسیار گله مند هستند، در گفت‌وگو با ایسنا تاکید داشتند که حتی به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان قادر به خرید کفش مخصوص برای بازی در سالن نیستند. وضعیتی که در شان یک بازیکن و تیم لیگ برتری نیست.

به نظر می رسد دلیل اصلی عدم نتیجه گیری تیم فوتسال ملی حفاری از فصل گذشته تاکنون، مشکلات مالی بازیکنان این تیم است که تمرکز را از این بازیکنان در زمین بازی گرفته است.

بازیکنان ملی حفاری، تنها بازیکنان لیگ برتر هستند که علاوه بر فصل قبل، حتی ریالی از مبلغ قرارداد این فصل خود را دریافت نکرده اند.

بازیکنان ملی‌حفاری باید روز گذشته (یکشنبه) تمرین می‌کردند که حاضر به تمرین نشدند و باید دید در حالی که نیم‌فصل دوم شروع شده است، بالاخره پول به حساب بازیکنان واریز می شود و بازیکنان به تمرین بر می‌گردند یا این اعتصاب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما