شناسهٔ خبر: 45295673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله سعیدی تاکید کرد:

همکاری قرارگاه ۱۹دی با گروه های جهادی فعال در زمینه امر به معروف

قم- رئیس قرارگاه ۱۹دی قم گفت: این قرارگاه آمادگی کاملی برای همکاری با گروه‌های جهادی فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و اجرای طرح‌های ارائه شده در این زمینه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی عصر یکشنبه در دیدار جمعی از روحانیون فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با یاد خاطراتی از شهید آیت الله سعیدی گفت: شهید سعیدی شخصیتی بود که عمل و فعالیت او با پوشش، ظرافت و دقتی که داشتند در جامعه تأثیر گذار بود.

رئیس قرارگاه ۱۹ دی با اشاره به راه اندازی قرارگاه ۱۹ دی در یک سال و نیم گذشته و تقویت ساختار این قرارگاه در هفته گذشته با مسئولیت گرفتن سردار شاه چراغی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب و استقرار آن در دفتر امام جمعه برای پیگیری کامل منویات رهبری در خصوص قم افزود: این قرارگاه آمادگی کاملی برای همکاری با گروه‌های جهادی فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و اجرای طرح‌های ارائه شده در این زمینه دارد.

وی تصریح کرد: در امر به معروف و نهی از منکر باید تمرکز بر روی محتوای کار باشد تا تأثیر واقعی را به دنبال داشته باشد.

امام جمعه قم ادامه داد: کسی که آمر به معروف است اول باید خودش آمر باشد و بعد باید بداند چگونه آمر باشد و صرف امر به معروف کردن تنها بدون رعایت و یادگیری نکات مهم در امر به معروف و نهی از منکر کار گشا نخواهد بود.

وی افزود: مسئله امر به معروف و نهی از منکر مسئله بسیار مهمی است که در صورت بی‌توجهی به آن، آسیب‌های زیادی در جامعه رواج خواهد یافت.

نظر شما