شناسهٔ خبر: 45295546 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

سرقت اموال منزل پشت نقاب آرایشگری

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهمان پرونده سرقت از خانه‌های مسکونی با ترفندی شیادانه خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش شهرآرانیوز، عباس صارمی ساداتی ابراز کرد: در پی مراجعه شهروندی به کلانتری سیدی مشهد و اعلام سرقت از خانه مسکونی اش که در منطقه پنج تن قرار دارد تحقیقات پلیس آغاز شد و شاکی پرونده ادعا می‌کرد عاملان سرقت را می‌شناسد.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری سیدی در این عملیات ضربتی با بررسی‌های اولیه، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران کلانتری سیدی زن و مرد جوانی را در حال استعمال مواد مخدر داخل خانه مسکونی دستگیر و مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.

ساداتی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به ۱۲ فقره سرقت وسایل داخل خودرو‌های سواری و دستبرد به خانه‌های مسکونی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: بررسی‌های بعدی پلیس روند پیگیری این سرقت را تغییر داد، چراکه اطلاعات اولیه حاکی از آن بود شاکی پرونده با عاملان سرقت همدست بوده و به خاطر اختلافی که در خصوص تقسیم اموال سرقتی پیدا کرده اند گزارش صوری سرقت را به پلیس داده است.

وی گفت: تحقیقات تیم تجسس کلانتری سیدی در حالی ادامه یافت که ابعاد دیگری از این سرقت‌ها آشکار شد.

صارمی ساداتی تصریح کرد: برابر اطلاعات اولیه در این پرونده، زن جوان به بهانه آرایشگری وارد خانه مشتری خود شده و پس از بیهوش کردن زن جوان، با همدستی دو متهم دیگر پرونده، مرتکب سرقت شده اند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: تحقیقات از متهمان این پرونده که به مواد مخدر اعتیاد دارند با دستورات مقام قضایی ادامه دارد و شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت واقع شده اند می‌توانند هرچه سریع‌تر برای پیگیری شکایت خود به کلانتری سیدی مراجعه کنند.
 
 
منبع:فارس

برچسب‌ها:

نظر شما