شناسهٔ خبر: 45294956 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

احتمال سقوط بهمن در کوهستانی‌های مازندران

حوادث رکنا: مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: طی روزهای آینده شاهد هوای گرم هستیم که این موضوع موجب ذوب شدن آب در ارتفاعات و جاری شدن آن به‌صورت روان‌آب خواهد شد که در نتیجه احتمال سقوط بهمن در کوهستان‌های استان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره سامانه بارشی طی روزهای گذشته مهمان آسمان مازندران بو

به گزارش رکنا، اظهار کرد: شاهد بارش‌های خوبی در استان بودیم که موضوع مهم این بود خسارتی در برنداشت و تنها وزش بادهای شدید موجب بروز خسارت شد.

وی افزود: در ارتباط با خسارت سرما چون سرما به زیر سه درجه زیر صفر رسید و بیش از چند ساعت دوام نداشت خسارت گسترده نبوده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد: مشکلی که در حال حاضر نگرانی‌هایی به دنبال داشته این بوده که بعد از هر بار نفوذ سامانه بارشی شاهد افزیش محسوس دما و درنتیجه ذوب برف در ارتفاعات استان هستیم؛ درحالی‌که این برف‌ها باید در بهار هر سال ذوب شوند ولی در حال حاضر به‌صورت روان آب هدر می‌روند.

این مسؤول ادامه داد: طی روزهای آینده شاهد هوای گرم هستیم که این موضوع موجب ذوب شدن آب در ارتفاعات و جاری شدن آن به‌صورت روان‌آب خواهد شد که در نتیجه احتمال سقوط بهمن در کوهستان‌های استان وجود دارد.

رضوی در پایان گفت: براساس پیش‌بینی فصلی هواشناسی، میانگین بارش در بهمن ماه 99 کمتر از نرمال و در اسفند ماه 99 در نیمه غربی استان بیشتر از نرمال خواهد بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما