شناسهٔ خبر: 45294520 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

صاحب‌خبر -


تفاوت مهم اینجاست
 سعید صدرائیان: «رسانه‌ها و فعالین انقلابی از یک سیلی (هنوز قطعی نشده) هم طیفشان اعلام برائت می‌کنند و در صف اول مطالبه‌گری قرار می‌گیرند. رسانه و فعالین غیرانقلابی حتی قتل اعتراف شده را هم توجیه می‌کنند. تفاوت مهم اینجاست.»
تناقض یا نفاق؟
 فرید ابراهیمی: «‏انقلابیا از هر طیف دارن برخورد یک نماینده مجلس با یک سرباز رو با تندترین ادبیات محکوم میکنن. بعد فعالان اصلاح طلب سر ماجرای قتل میترا استاد به دست شهردار اصلاحاتچی، خفه خون گرفته بودن. فمنیستاشون نوشتن: زن دوم نجفی پرستو بوده و قتل، حقش بوده. ضدفساداشون هم نوشتن: به لحاظ فقهی، نجفی حق داشت زنشو بکشه!»
عدالت یعنی...
 کاربری نوشت: «‏عدالت یعنی همین که ‎سرباز بدون لکنت و با پشت گرمی عدالت در مقابل دوربین به ‎نماینده مجلس اعتراض میکنه چون میدونه این فساد سیستماتیک نیست.»
یادمان نمی‌رود
 پس از ماجرای برخورد یک نماینده مجلس با سرباز وظیفه‌شناس و البته تلاش برخی چهره‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب برای بهره‌برداری سیاسی و هدفمند از این ماجرا با وجود ورود یکپارچه جریان انقلابی در اعتراض به این حادثه تلخ، یک تصویر از حمله فتنه‌گران مورد حمایت این رسانه‌ها به سربازان در ماجرای فتنه سال 88 در فضای مجازی منتشر شد. در کنار این تصویر برخی کاربران نوشتند:« یادمان نمی‌رود سال ۸۸ با لگد سرباز را می‌زدند،همین جماعتی که سیلی به یک سرباز را پیراهن عثمان کردند،به کوری چشمشان تا برخورد قاطع با خاطیان ماجرای سرباز راهور ایستاده‌ایم».
حامیان داعش را بشناسیم
 کاربری نوشت: «رئیس‌جمهور عراق حکم اعدام ۳۴۰ داعشی رو تایید کرده و بی‌بی سی و فعالان حقوق بشر نگران جان این تروریست‌ها شدند. هنوز از جنایات داعشی‌ها زمان زیادی نگذشته مطمئنا چند سال دیگه که بگذره داعشی‌ها مثل منافقین ایران میشن بی‌گناه و حکومتی که تروریست‌ها رو مجازات کرده میشه رژیم خشن و ضد انسانی.»
نتایج عدم اجرای نظارت استصوابی
 امیر حسین ثابتی: «‏می‌گویند اگر یک نماینده به یک سرباز سیلی زد به‌خاطر ‎نظارت استصوابی است! کاملا برعکس، این اتفاق ناشی از «درست اجرا نشدن نظارت استصوابی» است وگرنه آنجایی که نظارت استصوابی در کار نبود، حاصلش شد شورای شهر ساری، بابل، لواسان و... که بسیاری از اعضایشان به‌خاطر مفاسد مختلف بازداشت شدند.»
جهت اطلاع!
 علی ایراندوست با انتشار تصاویر از سردار شهید سلیمانی و سردار شهید شوشتری نوشت: «اگه به آقای حجاریان برنمیخوره! به عنوان یک سیستان و بلوچستانی می‌نویسم دقیقا عامل اتحاد اقوام در منطقه ما نظامی‌ها بودند و عامل اختلاف دولت‌های لیبرال.»

نظر شما