شناسهٔ خبر: 45293763 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مهلت دریافت معاینه فنی رایگان تاکسی های تهران تا پایان دهه فجر تمدید شد

معاون حمل و نقل ترافیک شهردارى تهران اعلام کرد که مهلت دریافت معاینه فنى رایگان ویژه تاکسی هاى پایتخت تا پایان دهه مبارک فجر تمدید شده است. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- سید مناف هاشمى، معاون حمل و نقل ترافیک شهردارى تهران با بیان اینکه پیش از این به مناسبت «روز ملی هوای پاک» و به مدت یک هفته معاینه فنى تاکسى هاى پایتخت رایگان اعلام شد از تمدید مهلت دریافت معاینه فنى رایگان (ویژه تاکسى هاى شهر) تا پایان دهه مبارک فجر خبر داد.

وى با بیان اینکه معاینه فنی تاکسی‌ها در ایام سال نیز با تخفیف ۵۰ درصدی انجام می‌شود گفت: بی‌شک حفظ و حراست از محیط زیست و کنترل آلودگى هوا وظیفه عمومى است به همین منظور و با توجه به اینکه ٨ هزار تاکسى شهر تهران روزانه بیش از سه میلیون سفر درون شهرى را پوشش میدهند، نظارت و معاینه مداوم تاکسى‌ها ضرورتى اجتناب ناپذیر است.

معاون شهردار تهران ترویج فرهنگ استفاده از خودرو‌های سالم با هدف کاهش انتشار آلاینده‌ها و آلودگی هوا، صیانت از محیط زیست، بهینه سازی انرژی و در نهایت حفظ سلامت شهروندان را مهمترین هدف این اقدام برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما