شناسهٔ خبر: 45293705 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

برگزاری مسابقه ملی نهج البلاغه با موضوع «مثل حاج قاسم» در کاشان

اولین دوره از مسابقه ملی نهج البلاغه با عنوان "میراث پدری" با موضوع «مثل حاج قاسم» در تاریخ ۱۰ دی ماه ۹۹ توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین علیه السلام کاشان آغاز شد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام حسن زاده، در مورد آغاز این رویداد بزرگ گفت: ماه اول این مسابقه در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و با گرامیداشت یاد این بزرگوار، با محوریت جهاد در نهج البلاغه آغاز و با نام «مثل حاج قاسم» از تاریخ دهم دی ماه لغایت دهم بهمن ماه ۹۹ برپا خواهد بود و در ماه های بعد به موضوعات متفاوتی میپردازد.
 
مدیر عامل موسسه امیرالمؤمنین علیه السلام کاشان افزود: منابع این مسابقه در قالب های متفاوت ازجمله؛ کلیپ و اینفوگرافی، در سایت پایتخت نهج البلاغه به نشانی pnahj.ir و شبکه های اجتماعی نهج‌البلاغه‌ای‌ها به آدرس pnahj_ir در دسترس شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.
 
وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می توانند بعد از مشاهده هر یک از منابع، در بازه زمانی اعلام شده به سایت پایتخت نهج‌البلاغه مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سایت به سوالات در آزمون آنلاین پاسخ داده و در قرعه‌کشی جوایز شرکت کنند.
 
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اهمیت ترویج این مسابقات و لزوم انس بیشتر آحاد جامعه با نهج البلاغه، افزود: در پایان هر دوره از این مسابقه و در مراسم اختتامیه فصل اول به شرکت کنندگان هر سه دوره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
 
لینک مستقیم ثبت نام، مرور منابع و شرکت در مسابقه:
https://pnahj.ir/azmoon01-01
 

انتهای پیام/
 
 

نظر شما