شناسهٔ خبر: 45293701 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

مدیر مخابراتی عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس

ورزش3

پس از روزها انتظار، سرانجام وزارت ورزش و جوانان با استعفای مهدی رسول پناه و علی رغبتی موافقت و همزمان جانشینان این دو را معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

پس از روزها انتظار، سرانجام وزارت ورزش و جوانان با استعفای مهدی رسول پناه و علی رغبتی موافقت و همزمان جانشینان این دو را معرفی کرد. رغبتی نزدیک به دو سال عضو هیئت مدیره پرسپولیس بود و در این مدت بارها نامش به عنوان مدیرعامل آینده باشگاه معرفی شد اما سرانجام بدون حضور در این پست، باشگاه را ترک کرد.

وزارت ورزش با اعلام این خبر، عنوان کرد که جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مجید صدری جایگزین این نفرات شده اند و کار خود را آغاز خواهند کرد. سمیعی که پیش تر مدیرکل حراست وزارت ورزش بود، حالا با عضویت در هیئت مدیره نفر اول اجرایی باشگاه نیز باقی می‌ماند.

مجید صدری مدیرعامل سابق شرکت مخابرات است و عمده دوره فعالیت خود را در پست های این چنینی سپری کرده اند. او همچنین در پست هایی چون  ریاست کمیسیون اینترنتی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، مشاور ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی در سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی، مدیرکل پشتیبانی فنی دیتای شرکت مخابرات استان تهران و مدیرکل مشترکین و متقاضیان دیتا در شرکت دیتا حضور داشته و مدتی را نیز در رایتل و صبانت سپری کرده است. این نخستین تجربه ورزشی او خواهد بود.

 

نظر شما