شناسهٔ خبر: 45293212 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

قهرمان مسابقات شطرنج آنلاین کشور شد مشخص شد

بانوی بوشهری عنوان نخست اولین دوره رقابت های شطرنج آنلاین کشور را به خود اختصاص داد.

صاحب‌خبر -

نخستین دوره رقابت های شطرنج آنلاین هفتگی جهت بالا بردن سطح کمی و کیفی نابینایان و کم بینایان با حضور ۲۹ ورزشکار از ۱۳ استان برگزار شد.
این رقابت ها که در پنج دور و به روش سوئیسی با زمان ۱۵ دقیقه و ۵۱ ثانیه برگزار شد در پایان فریبا زنده بودی از بوشهر با پنج امتیاز جایگاه نخست این رقابت ها را به خود اختصاص داد و حمزه مصلح از خوزستان با چهار امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.
در اولین دوره رقابت های شطرنج آنلاین هفتگی که با حضور استانهای بوشهر، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمان، مازندران، سیستان و بلوچستان، البرز، تهران، گلستان، سمنان و توابع تهران برگزار شد فریبا زنده بودی در خصوص سطح کیفی این رقابت ها به خبرنگار فارس گفت: این رقابت ها در سطح خیلی خوبی برگزار شد و ملی پوشان و بازیکنان با سابقه ای حضور داشتند که تجربه خیلی خوبی بود.
وی ضمن گلایه از مسؤولین هیأت نابینایان و کم بینایان تصریح کرد: اطلاع رسانی و حضور در رقابت ها را از دوستان خود مطلع می شویم؛ تمام هزینه های رقابت های داخلی بر عهده خود ما است و مسؤولین هیچگونه حمایتی نمی کنند و نبود بودجه را بهانه می کنند. تمامی عناوین کسب شده به واسطه تلاش و پشتکار خود ورزشکاران است.
ملی پوش بوشهری با اشاره به اینکه در استان پتانسیل خوبی در این رشته داریم افزود: امیدواریم با حمایت مسؤولین ورزش بستر مناسبی برای حمایت از این قشر از ورزشکاران فراهم شود تا توانایی ها آنها بیشتر به چشم آید.

برچسب‌ها:

نظر شما