شناسهٔ خبر: 45293139 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

اولین دوره مسابقه ملی نهج البلاغه برگزار می شود

صاحب‌خبر -

شفقنا- اولین دوره از مسابقه ملی نهج البلاغه با عنوان «میراث پدری» با موضوع «مثل حاج قاسم» توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) کاشان آغاز شد.

به گزارش شفقنا، حجت الاسلام حسن زاده در مورد آغاز این رویداد بزرگ گفت: ماه اول این مسابقه در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و با گرامیداشت یاد این بزرگوار، با محوریت جهاد در نهج البلاغه آغاز و با نام «مثل حاج قاسم» از تاریخ دهم دی ماه لغایت دهم بهمن ماه ۹۹ برپا خواهد بود و در ماه های بعد به موضوعات متفاوتی می پردازد.

او افزود: منابع این مسابقه در قالب های متفاوت ازجمله؛ کلیپ و اینفوگرافی، در سایت پایتخت نهج البلاغه به نشانی pnahj.ir و شبکه های اجتماعی نهج‌البلاغه‌ای‌ها به آدرس pnahj_ir در دسترس شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل موسسه امیرالمؤمنین (ع) کاشان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می توانند بعد از مشاهده هر یک از منابع، در بازه زمانی اعلام شده به سایت پایتخت نهج‌البلاغه مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سایت به سوالات در آزمون آنلاین پاسخ داده و در قرعه‌کشی جوایز شرکت کنند.

او با اشاره به اهمیت ترویج این مسابقات و لزوم انس بیشتر آحاد جامعه با نهج البلاغه، افزود: در پایان هر دوره از این مسابقه و در مراسم اختتامیه فصل اول به شرکت کنندگان هر سه دوره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

لینک مستقیم ثبت نام، مرور منابع و شرکت در مسابقه:

آزمون مسابقه میراث پدری – مرحله اول

نظر شما