شناسهٔ خبر: 45293138 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وحدت آفرینی موضوع اصلی برنامه‌های دهه فجر ۹۹

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این جلسه با تاکید بر اهمیت فجر انقلاب اسلامی گفت: نجات مردم از استبداد و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) مهمترین اهداف انقلاب بود که نباید فراموش شود.

او حفظ انقلاب را از واجبات دانست و افزود: برای این کار، امید آفرینی در جامعه و با خدمت صادقانه و انجام وظیفه به شکل درست ضروری و در الویت است.

آیت الله شاهچراغی ولایت مداری و اطاعت از، ولی فقیه را رمز سعادت و ماندگاری عنوان کرد و گفت: برای انقلابی که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده باید کوشا باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر اجرایی شدن برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در استان تاکید کرد و گفت: در شرایط کرونا باید با حفظ سلامت برای گرامیداشت این ایام برنامه ریزی شود.

استاندار سمنان نیز در این جلسه شرایط فعلی حاکم در کشور و استان سمنان به لحاظ کرونا را یادآور شد و گفت: گرچه این شرایط برگزاری برنامه‌های دهه فجر را تحت تاثیر قرار داده است، اما با برنامه ریزی درست، میتوان جشن‌های دهه فجر انقلاب را پرشورتر و متفاوت‌تر از گذشته برگزار کرد.

علیرضا آشنا گر بر آذین بندی خیابان‌ها و شهر‌های تاکید کرد و گفت: امسال باید جشن‌های انقلاب باتوجه به تعطیلی مدارس به خانه‌های مردم برده شود تا نسل جدید مثل گذشته با انقلاب و وقایع آن آشنا شوند.

استاندار سمنان فضای مجازی و رسانه ملی را بستر مناسب برای برگزاری جشن‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: دهه فجر فرصت خوبی برای امید افرینی و ایجاد وحدت در جامعه است که باید در برنامه‌ها و سخنرانی‌ها مد نظر قرار گیرد. رییش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم در این جلسه اهم برنامه‌های دهه فجر در استان را تشریح کرد.

حجت الاسلام قندهاری گفت: گلباران گلزار شهدا، برگزاری برنامه ها‌ی مختلف فرهنگی، مسابقات ورزشی، رژه خودرویی و موتوری با حفظ موازین بهداشتی از جمله برنامه‌های این دهه در استان سمنان است.

دراین جلسه مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد گرامیداشت دهه فجر استان گزارشی از برنامه ریزی‌های انجام شده ارائه کردند.

"انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار " شعار امسال دهه فجر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ح

نظر شما